Hahmotiedot:
- Hahmon nimi : Faywen
- Spec & linkki talent buildiin. (suos. wowheadin oma)
eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Sylvanas&cn=Faywen
Specci on siis Elitistjerksien hyväksymä yleisin Retrin PVE-Spec.
- Realistinen arvio gearistasi main- sekä off-speceissäsi. Armorylink on käyttäjästä riippuen käypä ratkaisu, mutta mikäli se näyttää sinut PvP-gearissa, on oma arvio parempi vaihtoehto.
Geari on siis ICC25 Normalmodeista BiS Retrille toista trinkettiä lukuunottamatta.
Offspeccinä tällähetkellä PVP mutta gearia löytyy myös Holyyn jonkinverran (ICC10/TOC25 tasoa). Healata en osaa kyllä ollenkaan mutta kai sitä voi joskus opetella :p
- Professionit: (mikäli mainittavia alttiproffuja, mainitse nekin)
Inscription (Kaikki Glyphit löydetty) ja Alchemy
Henkilötiedot
- Nimi:
Janne, mutta Fayweniksi voi kutsua.
- Fyysinen ikäsi
17
- Aiempi raid-kokemus (myös pre-WotLK) ja killat joissa olet aikaisemmin ollut. Entä miksipä lähdit?
Kokemusta löytyy kaikesta Wotlk contentista poislukien LK 10/25 ja tietenkin Heroicmodet.
Ennen WotLK:ia kokemusta löytyy vain Karazhanista, sillä pelasin BC:n aikaan melko casuaalina.
Ennen nykyistä kiltaa olin Republikissa joka myöhememmin yhdistyi Denique:ksi. Deniquen kanssa kanssa kaatui monta Alliance realmfirstiä ja joitain Realmfirst Hardmodekaatojakin.
Kuitenkin huonojen raidiaikojen (9-1) takia tein Faction changen ja Siirryin Sylvanakselle Finsembleen jossa olen siis tällähetkellä.
- Miksi Vastarintaan?
Toivon tarjoavani killalle parasta mahdollista Depsiä ja osaavaa raidaajaa
Yritän aina saada kaiken irti hahmostani, olen perehtynyt rooliini ja luen theorycraftiä.
- Raidipäivät jotka sopivat sinulle parhaiten ja kuinka monta kertaa viikossa pystyt osallistumaan.
Pystyn osallistumaan luultavasti jokaisena raidipäivänä koko raidin ajaksi, mutta joskus saattaa tulla satunnaisia IRL esteitä.
Mahdolliset altit:
Deathknight Fana
eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Sylvanas&cn=Fana
Voin myös tarpeentullen tulla tällä raidaamaan ja gearikin on melkolailla kunnossa (DPS ICC10/Random 245 ja Tankkina TOC25/Badge gearia).
- Koneen speksit:
Kone pyörittää 25 miehen raideja kevyesti ja ikinä ei ole ollut ongelmaa raideissa FPS:n takia.
- Tutut killasta:
Tunnen siis Vastarinnasta Nalepan ja Nanchein joilta sain myös kuulla killan olemassaolosta.
- Jotain ihan muuta:
Olen siis Migraamassa Laughing Skullille Paremman killan, vähemmän lagin ja ystävien perässä.
Niin joo, taisin olla hieman hätäinen ja rekisteröityä ennen ohjeiden lukemista ja siitä johtuu väärä Käyttäjätunnus :p