Heips ^^
Minä ja hahmoni:
Täällä kirjoittelee eräs 18-vuotias lukiolaistyttö, joka kaipaisi hyvää suomikiltaa magelleen. Kuten varmaan jo tulikin selväksi, kyseessä on arcane mage. Offspec on fire satunnaisia battlegroundeja varten (ei järin tehokasta, mutta sitäkin hauskempaa), mutta sen voin tarvittaessa muuttaa. Tarkemmin voi syynätä armorysta: eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Terokkar&cn=Liyinia
Raidaushistoria:
Valitettavasti aloitin pelaamisen vasta wotlk:in ilmestyttyä, joten sitä edeltävältä ajalta ei ole mitään kokemusta. Näistä uusimmista alas on kuitenkin mennyt:
Naxxramas - 10man cleared
Onyxia - 10 ja 25
Ulduar10 - 8/14
EoE ja OS(+0) - molemmat 10
Toc10 - cleared
Icc10 - 6/12
Valitettavasti killoissa ei ole ollut tarpeeksi väkeä tekemään 25-raideja, joten kokemus niistä puuttuu lähes kokonaan.
Aktiivisuus:
Nuo ajat ovat mitä sopivimmat, eikä minkään päivän päälle tule mitään muuta
Kiltahistoria:
Jätän nyt levelauskillat mainitsematta, sillä rehellisesti sanottuna en edes muista toisen nimeä enää. Suurimman osan levelistä 80 olen viettänyt Troikassa, mahtava porukka, mutta ihan vähän aikaa sitten noin puolet siitä lohkesi aivan uudeksi killaksi erimielisyyksien takia. Minä menin kavereiden kanssa siihen uuteen kiltaan. Tämä ei kuitenkaan kestänyt kauaa, sillä sen johtajasta tuli täydellinen drama queen. Joten sitäpä oli itsellä taas killan vaihto edessä. Nykyisessä killassani olen ihan vain sosiaalisena jäsenenä, sillä raidiajat eivät ole mitkään parhaat itselle.
Gear:
Gear nyt on mitä olen saanut raavittua kokoon... Mutta hei, kaikkihan me jostain aloitamme? Pääpaino on spellpowerissa, toisena tulee haste. Spiritiä on edelleenkin aika paljon, sillä tier9 kanssa se oli yllättävän hyvä statsi. Nykyään tarkistan rawrilla tarkemmin esim. kannattaako socket bonusia hankkia, vai gemmata puhtaasti spellpoweria.
( eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Terokkar&cn=Liyinia )
Account on oma, ollut levelistä 1 asti.
Tekniset laitteet:
Tietokone on upouusi ja tähän mennessä se on pyörittänyt wowia moitteettomasti... sekä raideissa että ah-ennen-niin-lagisessa Dalaranissa (ja vielä täysillä grafiikka-asetuksilla). Netti on vaihtunut juuri nopeampaan, ja se on aina ollut luotettava. Näiden osalta siis tuskin ongelmia tulee
Valitettavasti en vielä tunne killastanne vielä ketään, mutta uusien ihmisten tapaaminen on aina mukavaa. En malta odottaa, että pääsen teihinkin tutustumaan
Ja vielä muuta:
Kun mä kerran johonkin sitoudun, olen mukana loppuun asti. Jaksan lukea taktiikoita, wipeä ja yrittää aina vaan uudelleen. Jos siis kaivataan uskollista pelaajaa, kannattaa harkita.