Heipsan! eli osaava 22v helium jannu tuusulasta haluais raidata osaavien pelaajien kanssa. Kaupassa olen töissä eli työ ajat on miten sattuu aamu viidestä yö kahteentoista asti eli sen ohella vois sit raidata.
Murrukka on magen nimi ja specci on arcane koska se on simppeli ja tekee hyvää dpsii. Dps on icc25 10k++ helposti. Dual spec löytyy eli toine on sit frost-pvp spec jolla sit oon pelaillu Palkun alttien kanssa areenaa välillä.Eli Palkku tietää mut aikask hyvin wowin kautta et siltäki voi kysellä musta.
Alotin pelaa TBC aikana mut en sillo raidannu oikeestaa ollenkaa vaan tutustuin peliin.
ToC:sta löytyy Tribute to Insanity achi lockilla jonka hommasin jo viime vuonna lähes heti ku insta tuli? Icc10 11/12 norm ja 6/12hm . icc 25 10/12 norm ja 4/12hm.
Aktiivisuudesta en osaa sanoa tarkemmin muutaku et intoa ois raidaamiseen ja ainaku mahollista ni tottakai raidaamaan. Tällä hetkellä siis MZN kiltana mut tää on ihan kuollu.
Acon ostin tottakai Ebaysta koska oon nii laiska levuttamaan ! Läppäläppä juu on iha oma.
- Muuta tietoa sinusta, joka edesauttaa pääsyäsi kiltaamme: Painan 150kg.
- Mitä hyötyä sinusta on meille?: Kovis dps.
- Pelaatko pvp?: Sillon tällön.
- Syötkö kasviksia, vai oletko lihansyöjä?: Kebuu vaa naamarii aamusta toiseen.
- Nuoruusvuodet mummolassa: Vieläki meneillää.
- Tyttöystävän rintojen koko: Olikoha se B?
se suuttuu viel.
Ainii on mul Ziranda niminen resto Shaman 5.9k gs jolla nyt pelaillu kans ku ollu tylsää. Silläkin Dual-Spec ja toine spec onki sit ele ja gearia löytyy kans sille jonku verran.
eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&cn=Ziranda
ps.Äidinkieli oli lukiossa 6 niin ei noi yhdys_sanat ja isot kirjaimet mee aina iha kohilleen.