- Hieman tietoa itsestäni
Nimi on Mikael, olen 27-vuotias wowaddikti Jyväskylästä. Käyn päivätöissä (06:00-14:00) säännöllisesti ja vapaa-ajalla harrastan wowin lisäksi futista, lenkkeilyä jne. Perusjuttuja.
- Classi ja spec
Eli maagina haen kiltaan, tiedän kyllä että niitä on jo useampia aktiivisina killassa, mutta palataan asiaan alempana.
Specci arcane, offspeccina frosti tällä hetkellä. Vaihtuu aina tilanteen mukaan miten raideissa tarvii (pushback reducea/slowta) tai jos sattuu PvP-hammasta kolottamaan (harvemmin).
- Raidaushistoria?
Aloitin WoWin tuossa marras-joulukuun tietämillä ja raidaushistoria on sen mukainen. Suoraan levutuksen ohessa MZNään (tuntenut Banzein jonkun 15v).
EoE 10/25
onyxia 10/25
os3d 10/25
toc 10/25
togc10 *tribute to madskill*
togc25 3/5
icc10 12/12
icc10hm 9/12
icc25 8/12
icc25hm 1/12
+ satunnaiset weekly-encountterit naxissa/ulduarissa. Icc25 historia on tyypillistä MZN-tynkää, wipeäminen ottaa egoon ilmeisesti joillekin.
- Aktiivisuus
Ei ole kiinteitä menoja mainittuina raidiaikoina.
- Edelliset killat ja miksi niistä lähdit/olet lähdössä
MZN, raidit loppu ja IRL-kaverit kesälaitumilla/lopettaneet.
- Geari
Olen koittanu pitää jonkinlaista balanssia spellpowerin ja hasten kanssa. Tällä haavaa jonkin verran crittiä kaipaisin mutta sekin korjaantuisi kunnon offhandilla. Nämä glyphit ovat tietääkseni parhaimmat arcane-specillä raidaamiseen. Eirv tuolla aiemmassa threadissa toisti opetukseni hyvin perusteellisesti
.
armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&cn=Fistan
- Onko account sinun omasi?
Account on alusta alkaen ollut minun hallinnassani.
Tietokone ja internetyhteys?
Mylly jaksaa pyörittää, ei ongelmia sen suhteen. Interwebbinä toimii 100/5mb.
- Onko kavereita killassa?
Varsinaisia kavereita ei ole VR:ssä. Muutama tuttu MZN:stä ja joihinkin Vastarintalaisiin olen satunnaisesti törmännyt pugeissa.
- Muuta tietoa
Pitkähkö historia FPS-pelirintamalla mutta sillä tuskin on minkäänlaista vaikutusta näissä piireissä. Ylempänä mainitsin jo teidän mage-tilanteen ja minulle kelpaa sosiaalislottikin tällä haavaa (jos myöhemmin sattuis lohkeamaan spottia ihan raideihinkin). Sossuslotissa olisi semmoinen positiivinen puoli että jäisi aikaa gearata tankadin-projektia jonka juuri sain dingattua
.
Kiitos ja kuulemiin