Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 27 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 27 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 124 käyttäjää, tämä oli La Syys 21, 2024 9:01 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu) I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu) I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu) I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu) I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu) I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólái 82lvl feral druid
Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu) I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu) I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu) I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu) I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu)

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Lagittaj
Vierailija

Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu) Empty
ViestiAihe: Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu)   Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu) I_icon_minitimeMa Huhti 12, 2010 2:53 pm

Elikkäs, rutkuni nimi tosiaan olisi Lagittaja.
Ja irlinä minut tunnetaan myös nimellä Matias, päättäköön itse kukin kummaksi minua haluaa kutsua.
Ja balance spekillä tässä pelailen tätä nykyä.
Balancena levutin 1-79 suurinpiirtein ja restona siitä eteenpäin raidailin, kunnes joskus joulukuussa lähti respecit kun kyllästyin hiilailuun.
Offspekistä löytyy feral tunkki sitä sun tätä gearilla.

Proffuina engi 450 ja jc 450. Sekä Cooking 450 toki löytyy, fisufeastit laukussa ofc.
Hieman raidaushistoriastani. Aloitin pelaamisen WotLKissä ja raidauskokemus on
Nax10/25
Maly10/25
Sarth10 3d/25 3d
Uldusta jotain 10 ja 25:sta empä muista mitä sieltä on downattu
Tocci10/25
Icc10 6/12 Icc25 5/12
Parin kk tauon tuossa pidin helmi-huhti välillä ja nyt tässä vähän aikaa sitten palasin takaisin.
Aktiivisuudesta. Noh, hyvinhän nuo ajat sopivat minulle. Kuten tuossa edellä mainitsenkin, niin töiden takia joskus saatan joutua olemaan poissa kun iltavuoroja on välillä. Ja silloin tällöin ei yksinkertaisesti kiinnosta istua koneen ääressä raskaan työpäivän jälkeen.

Edellisiä kiltoja on muutama mutta suurimman osan ajasta olen viettänyt MZN:ässä.
Olisin lähdössä raidauksen puutteen takia ja pentujen maagisen klo.21 ajan takia.
Ei homma vain toimi minulle.

Gearista. 4t9.5 tuossa näköjään vieläkin möllöttää. Voisin tekosyyksi sille sanoa sen kahden kk taukoni, ja silloisen nettini rajoitteet.
Tässä linkki armoryyn:
Koodi:
eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&n=Lagittaja
Gemejä olen viskellyt suurinpiirtein pure sp periaatteella ja sitten muutaman soketti gemin uhrasin 10crit10spirit ja 12sp10spirit metan toimivuuden varmistamiseksi. Laukuissa kulkee aina varalla gemit yms. jos satun jotain saamaan niin voi het ottaa käyttöön.
Glyypeistä voisin sanoa myös pari sanaa. Starfire on tuossa jotta moonfire kestää sen kauemmin ja vähän helpottaa dottien refreshailua niin ei tarvi molempia yhtä aikaa.
IS käytän jotta lisää lämmää tuolla. Ja moonfire on käytössä vielä kun 4t9.5 bonari on käytössä. starfallia kehiin sitten joskus 4t10 kanssa. Ja empä oikein muuta järkevämpiä minoreita keksinyt. aquatic formi on sitä varten että jos joskus sattuu facepalm peeveepee juttuja harrastamaan niin voi loikata veteen karkuun notta phiuuh.

Oma account ja ihan ite tuskailtu levutuksen kanssa aikoinaan.
Tietokoneena on käytössä itse kasattu pelikone
Q9550 E0 2.83 @3.8ghz w/ Noctua NH-D14
Evga 780i
Evga 9800 GX2 2x512mb @Renderer 721|1801|1070 core|shader|mem
Gigabyte GT220 1gb @ Physx 720|1566|800 core|shader|mem
G.Skill DDRII/800 2x2gb
Benq G2410HD 24" näyttö joten kuutamoprocit näkeekin
Steelseries Siberia fullsize headsetti ja mikki
Logitech LS-1
Microsoft comfort curve 2k
Nettinä toimii 5 megane mokkula, 250-300ms raidaillessa nykyään.

Irl kavereita ei vastarinnasta löydy, mutta muuten wowituttuja taitaa muutama löytyä.
Heidän kanssa olen raidannut MZN kanssa.

Fyysinen ikä on 18 kesällä ja 3vuoro töitä vetelen tällä hetkellä.
Olen opiskelija Hämeen Ammatti-Instituutissa Meijerialalla ja nyt siis työharjoittelussa
Porin Satamaidolla syksyyn asti. Syksyllä taas helpottaa ja raidaus jokapäivä onnistuu melkein mihin aikaan vain Very Happy

Hyötyähän minusta on se että tästä tullee hurrrrrja depsuttelija teille
En pelaa, paitsi wg silloin tällöin.
Ihan carnivore
..
tyttöystävää ei porista löydy joka pääsisi häiritsemään pelailua.

Tässä vielä viimeiseksi linkki pelissä käyttämääni UI:hin. Dotitkin näkee targetissa pommin varmasti.
Koodi:
http://i41.tinypic.com/121zcyx.jpg
Raidframet majailee omenin vasemmalla puolella.
Pahoittelen jos tästä tuli hieman sekavahko tästä applystä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Lagittaj
Vierailija

ViestiAihe: Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu)   Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu) I_icon_minitimeMa Huhti 12, 2010 2:57 pm

Pahoittelen tuplapostausta.
Yhden asian vielä unohdin mainita.
Se syy minkä takia nettini on mikä on,
johtuu siitä että asunnossani ei ole mahdollisuutta kiinteään yhteyteen.
Kaapeli löytyy mutta avaus kustantaa maltaita ja kk/maksut järjettömiä.
T_u_m_e
Ohviseeri
Ohviseeri
T_u_m_e

Viestien lukumäärä : 548
Registration date : 18.01.2008

ViestiAihe: Vs: Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu)   Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu) I_icon_minitimeMa Huhti 12, 2010 5:55 pm

Jossain raidessa törmännykin. Pari mitä pisti silmään niin olikos tuolla yhtään engi-chanttia missään ja jc-gemitkin loissaa poissaolollaan. Eihän tuolla vielä kuuhun kyllä mennä mutta kesä tulee ja porukka katoaa sehän ny on ihan varma. Icc 10 ja 25 tulee olemaan iha läppää kunha sitä buffia sieltä tulee ja geari ei ole mikään issue. Syksyllä jotain Ruby Sanctumia ja joskus catalysmiä. Ymmärrän hyvin että se zulu voi välistä tuntua vähän lapselliselta mutta ei se ruoho ole sen vihreämpää täälläkään, varsinkaan ku ryhdyn lauleskelee aikuista naista ts:ssä! Mutta jooh, raideissa ei Boomkinia ole sitten mun kalkkunoinnin lisäksi juoksentelemassa. Ehkä tähän joku officerin kaltainen etc. voi jotain tulla huutelemaan. Varmaa raidi-paikkaa ei pysty lupailee kun välillä joutuu osa jo vähän venaileekin. Mutta joo, tämähän olikin sossu/raid-hakemus. cheers
Lagittaj
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu)   Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu) I_icon_minitimeMa Huhti 12, 2010 6:09 pm

Viitassa on engin springy arachnoweave. Kengissä ne nitrot. bounce
Hanskoihi on näköjään jäänyt möllöttämään tuo 28sp. Engin haste chänttiin ei muistaakseni matseja sattunut oleen mukana kun nuo ostin ja toi scrolli sattu oleen mukana niin sen läiskäsin siihen.
Jc gemien puuttuminen johtuu siitä että tuon jc:een sain nostettua vasta ihan hiljattain enkä ole ostanut vielä reseptiä sitä jc sp kiveä varten. Itseasiassa tänään vissii olis tokeneita sitä varten Laughing
Pave

Viestien lukumäärä : 36
Ikä : 32
Registration date : 05.01.2010

ViestiAihe: Vs: Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu)   Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu) I_icon_minitimeKe Huhti 14, 2010 12:52 pm

Vaikka en itse pelaakkaa enää, ni mun mielipide tästä henkilöstä on hyvin vahva.

Viime kesänä, kun 70 raideja tuhosin, Lagittaja oli muutaman kerran mukana. Joka kerta keksi jotain valitettavaa ja lähti pois, aina oli muiden vika, jos itse jotain kämmis. Pääty mun ignoreenki melkeen puoleks vuodeks.

Toisaalta ihmiset muuttuu, ja ite en tosiaa pelaa, ni avs. Gl mo
lagittaj
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu)   Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu) I_icon_minitimeKe Huhti 14, 2010 2:03 pm

Sleep

Voi laittaa lukkoon, raidipaikka löytynyt muualta.
kkthxbai
T_u_m_e
Ohviseeri
Ohviseeri
T_u_m_e

Viestien lukumäärä : 548
Registration date : 18.01.2008

ViestiAihe: Vs: Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu)   Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu) I_icon_minitimeKe Huhti 14, 2010 3:55 pm

Onnea sinne (etkös sä jo ollu zulussa?)
lagittaj
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu)   Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu) I_icon_minitimeKe Huhti 14, 2010 5:34 pm

What a Face
Eri realmilta löytynyt raidipaikka, migratet paukkuu huomenna.
bai lagaava kallo
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu)   Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu) I_icon_minitime

Lagittaja - 80 druid pulu specci (raidi/sossu)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» DK etsii raidi paikkaa
» Holy priest raidi/sossuslotti
» Sossu
» WhiteCatch lvl 72 DK (sossu)
» Ret pally sossu slottiin.

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vastarinta :: Hakemukset-
Siirry: