Apply
Ikä: 17 vuotta
Nimi: Jhoppe pelissä ja Joel irl
Rotu: belf poikanen
classi: deathknight
talentit: käytän unholyä dps spekkinä 0/17/54 ja dualspekkinä on blood tankki 52/5/14
professionit: tällä hetkellä kehityksessä skinning ja herbalism, rahanteon takia.
Linkit gearista ja played aika:
Played aika on 40 päivän kohdalla
PvE kokemusta: kokemusta löytyy naxi 10, EoE 10, OS 3d 10/25, ulduarista muutama hardmode ei full cleared, toc 10 hclla ja toc 25 normina, icc 10 on 10/12 mutta olen ollut Lkta harjoittelemassa eli taktiikat on tiedossa, ICC 25 6/12 melkein saatiin professori alas mutta ei yritetty kun pari kertaa.
Addonit: recount, omen, DbM, grid ja xperlii raideissa
Edelliset killat ja syyt lähöön: ei ole mitään mainitsemisen arvoista kiltaa, paitsi tällä hetkellä olen Karelian Isthmus nimisessä suomalaisessa killassa ja progressi on 10m Lkssa. Kilta on hyvä ja rento meininki mutta kaipaan hc raidaus kiltaa ja vastarinta olisi just se oikea ja raidiajat osuvat nappiin.
Miksi karma: olen kuullut paljon hyvää ja nähny progressin on pirun hyvä meininkiä. Suomalainen kilta on aina iso plussa ja hyvältä killalta näyttää. Rento meiniki ja progressia haluasin eteenpäin.
Löytyykö repair rahat ym: yleensä otan omat fläskit mukaan raidille, mutta nykyisessä killassa ei sitä tarvetta ole koska kilta tekee aina roppakaupalla flaskejä raideja varten ja pistelen aina matskuja pankkiin, repair rahat löytyy jokaiseen raidiin
Mikki ja ventti?: löytyy TS3 ja ventti koneelta
Voitko spekata jos tilanne sitä vaatii: totta kai jos siitä on hyötyä killalle. tankkina olen ollut icc 10, 6 bossissa ja prinsseillä missä tuli wipe.
Kuten voi huomata LK en ole kaatanut vielä, mutta taktiikat on 10 ja 25 tiedossa ja kaverin koneelta nähny HC modet sindraa asti 10/25m
Muuta: Joo tääl olis lahtelainen innokas raidaaja auttamaan progressissa. leppoisa ja mukava kaveri on kyseessä. Jos olisi mahdollisuutta ja spottia tarjolla liityn mielelläni. Eihän tässä muuta kun kiitoksia kun vaivauduitte lukemaan applyni.
ps. apply ei ole mitkään pitkä mutta kirjoitin tunnin verran että kaikki oleellinen pitäisi olla =)