Ikä ym. Terve, nimeni on Mikko ja pian 16 vuotias. Asustan Espoossa ja pelaan koripalloa Hongassa. Olin tuossa torstaina polvileikkauksessa
- Classi ja spec. Pelailen Restoration Shamaanilla, noin 50d played. Dual speccinä enha, mutta siinä on kyllä gearaamista vielä. Specci on 0/16/55. En nyt tiedä mitä siitä nyt sanoisi, mutta healing wavea en talentannu ollenkaan, eli otin mielummin 25% mana costia toteemeista.
- Raidaushistoria. Eli pre tbc en pelaanut vielä, bc aikoihin vetelin roguella pvp:tä, nyt sitten wotlkin alussa levelasin tämän shamaanin ja wotlk julkasu contentit on clearattu, ulduarista muutama (6-
bossia, ICC10 8/12 ja sitte ICC25 6/12
Aktiivisuus. Nyt juuri, kuten ylempänä sanoin, olin polvileikkauksessa ja ei mitään menoja ole lähiaikoina tulossa, 6kk liikunta kielto eli ei treenejä. Kuitenkin lukioon pyrin, eli koeviikot siellä on sitten wowia tärkeemmät
Muuten kyllä joka raidissa paikalla.
- Edelliset killat ja miksi niistä lähdit/olet lähdössä. Hetki sitten migrasin Laughing Skullille, nyt oon Believe the Hypessä, aivan random guildi, en tykkää yhtään. Recruittaa mitä sattuu porukkaa ja ihan ihme sääntöjä. Burning Bladella olin Final Breath nimisessä guildissa, oli serverin paras Horde guild.
- Geari.
haste, koska Chain Heal tulee olla tarpeeksi nopea
Glyphit on nuo, että saa mahdollisimman paljon healingia aikaan.
- Onko account sinun omasi. AINA ollut ja AINA tulee olemaan. Muistan vielä päivänkin millon alotin
Tietokone ja internetyhteys. Täysin moitteeton, tosin virustorjunta aloittaa päivityksiä oman tahtonsa mukaan, silloin lagaa hiukan. Oma kiinteä huoneessa.
- Onko kavereita killassa. Ei, joidenkin kanssa ollut joissain raideissa, mutta tiedä sitten onko nuo kiinnittäny huomiota.
Eli yleensä näissä pugeissa olen ensimmäinen tai toinen healing donessä recountin mukaan, jos sillä jotain merkitystä on. Jos tuo gearscore kiinnostaa, niin se on 5834.
Mielestäni olen hyvin tietoinen classini eri ominaisuuksista ( varsinkin resto) eli skilliä kyllä löytyy. Toivottavasti onnistaa, ja kiitos!