Huomenta taloon
Olen 22v työtön kokki erittäin suuresta salosta (tai erittäin suurelta maalta miten kukin sen haluaa ottaa) joka osaa ehkä nuudelit keittää.
Kuten otsikossa mainitsin olen Moonkin/Resto druidi.
Raidi pohjainen dps/resto spekki joista on minun mielestäni eniten hyötyä.
Olen aloittanut wotlokin alkua eli Toc + muuta roinaa.
Niitä tuli dk:lla vedeltyä /faceroll
Tällä hetkellä olen työttömänä joten pääsen raideihin melkeenpä aina mutta säilyttäisin mielelläni myös ns. sosiaalista elämää.
Olen ollu koko pienen wowielämäni samassa killassa... eli ensin oli Kosto kunnes siitä kasattiin uusi kilta nykyinen Silent joka on myös kaatunut.
Vasta dinganneena ei ole viellä mitenkään kehuttava geari mutta suunnitelmana on soketata pöllölle kun hittiä on tarpeeksi niin spellpoweria ja restoon taas sp:tä että hoteista olisi jotain hyötyäkin.
eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Burning+Steppes&cn=Ruco
Muistaakseni olen wowini ihan anttilasta ostanut en kyllä ihan varmaksi mene sanomaan!
Kyllä koneeni ainakin tähän asti on hyvin raideja pyöritellyt ja luksuskena ihan oma nettiyhteyskin löytyy.
Kavereita ei juuri tällä hetkellä sieltä löydy tietääkseni, mutta jos Mahtisonni pääsee niin on siellä sitten yksi runkvaattori :p
Ettekö ole kuulleet boomkinin erikoisuudesta... /dance = 100k dmg
pvp:stä en ole ikinä saanut oikeen suurta hohtoa irti... välillä on mukava käydä muutama Gnome lahtaamassa...
Olen tietokoneella pelaamisen aloittanut melkeenpä Blizzun Diablo 1 ja blizzun tiellä ollaan edelleen :X
Tyttöystäväni rintojen kokoa en suostu kertomaan... tulisitte vain kateelliseksi niistä!
noniin nytten kun tämä löpereys on ohitse voin mennä takaisin nukkumaan... GN