Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 37 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 37 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 124 käyttäjää, tämä oli La Syys 21, 2024 9:01 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
Boom/resto drood I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
Boom/resto drood I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
Boom/resto drood I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Boom/resto drood I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
Boom/resto drood I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólái 82lvl feral druid
Boom/resto drood I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
Boom/resto drood I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
Boom/resto drood I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
Boom/resto drood I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

Boom/resto drood

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Ishin
Vierailija

Boom/resto drood Empty
ViestiAihe: Boom/resto drood   Boom/resto drood I_icon_minitimePe Tammi 22, 2010 9:12 am

Huomenta taloon
Olen 22v työtön kokki erittäin suuresta salosta (tai erittäin suurelta maalta miten kukin sen haluaa ottaa) joka osaa ehkä nuudelit keittää.

Kuten otsikossa mainitsin olen Moonkin/Resto druidi.
Raidi pohjainen dps/resto spekki joista on minun mielestäni eniten hyötyä.

Olen aloittanut wotlokin alkua eli Toc + muuta roinaa.
Niitä tuli dk:lla vedeltyä /faceroll

Tällä hetkellä olen työttömänä joten pääsen raideihin melkeenpä aina mutta säilyttäisin mielelläni myös ns. sosiaalista elämää.

Olen ollu koko pienen wowielämäni samassa killassa... eli ensin oli Kosto kunnes siitä kasattiin uusi kilta nykyinen Silent joka on myös kaatunut.

Vasta dinganneena ei ole viellä mitenkään kehuttava geari mutta suunnitelmana on soketata pöllölle kun hittiä on tarpeeksi niin spellpoweria ja restoon taas sp:tä että hoteista olisi jotain hyötyäkin.
eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Burning+Steppes&cn=Ruco

Muistaakseni olen wowini ihan anttilasta ostanut en kyllä ihan varmaksi mene sanomaan! Surprised

Kyllä koneeni ainakin tähän asti on hyvin raideja pyöritellyt ja luksuskena ihan oma nettiyhteyskin löytyy.

Kavereita ei juuri tällä hetkellä sieltä löydy tietääkseni, mutta jos Mahtisonni pääsee niin on siellä sitten yksi runkvaattori :p

Ettekö ole kuulleet boomkinin erikoisuudesta... /dance = 100k dmg

pvp:stä en ole ikinä saanut oikeen suurta hohtoa irti... välillä on mukava käydä muutama Gnome lahtaamassa...
Olen tietokoneella pelaamisen aloittanut melkeenpä Blizzun Diablo 1 ja blizzun tiellä ollaan edelleen :X

Tyttöystäväni rintojen kokoa en suostu kertomaan... tulisitte vain kateelliseksi niistä!

noniin nytten kun tämä löpereys on ohitse voin mennä takaisin nukkumaan... GN
Takaisin alkuun Siirry alas
T_u_m_e
Ohviseeri
Ohviseeri
T_u_m_e

Viestien lukumäärä : 548
Registration date : 18.01.2008

Boom/resto drood Empty
ViestiAihe: Vs: Boom/resto drood   Boom/resto drood I_icon_minitimePe Tammi 22, 2010 9:20 am

Tämä apply onkin sitten sinne sossuslottiin aivan selvästikin, ei vedä vertoja noihin hyviin applyihin ja kaveris mahtisonniin (jonka nimi tulisi muuttaa naispuoleen viittaavaaksi) Very Happy mutta tosiaan, eilen saatu achi 25 raid emblemiä niin ei tuolla vielä kyllä raidaamaan lähetä. Mutta jätän tämän jonkun muun huoleksi. gl hf Cool
Ishin
Vierailija

Boom/resto drood Empty
ViestiAihe: Vs: Boom/resto drood   Boom/resto drood I_icon_minitimePe Tammi 22, 2010 9:33 am

tarkoitus olikin aluksi sossuun tulla ja siitä kun geari riittää niin että olisin siinä kohtaan tullut tanssimaan puluna eikun pöllö!
hairytunk

hairytunk

Viestien lukumäärä : 281
Registration date : 14.07.2008

Boom/resto drood Empty
ViestiAihe: Vs: Boom/resto drood   Boom/resto drood I_icon_minitimePe Tammi 22, 2010 10:53 am

saako kysyä mitä vittua? mitä toi spekki on olevinaan Very Happy "kaukana" hyvästä balancesta :/
Ishin
Vierailija

Boom/resto drood Empty
ViestiAihe: Vs: Boom/resto drood   Boom/resto drood I_icon_minitimePe Tammi 22, 2010 11:16 am

kuten tosta applysta saattaa huomata et mun viiminen classi on ollu /faceroll että olen aikas keltanokka tuon boomkinin kanssa, joten hyviä vinkkejä otetaan vastaan Wink
Sponsored content

Boom/resto drood Empty
ViestiAihe: Vs: Boom/resto drood   Boom/resto drood I_icon_minitime

Boom/resto drood
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Resto Druid
» Xuna - Resto shaman