Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 2 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 2 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 121 käyttäjää, tämä oli Ma Helmi 21, 2011 2:35 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
Saski Resto druid, raidaajaksi I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
Saski Resto druid, raidaajaksi I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
Saski Resto druid, raidaajaksi I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Saski Resto druid, raidaajaksi I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
Saski Resto druid, raidaajaksi I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólái 82lvl feral druid
Saski Resto druid, raidaajaksi I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
Saski Resto druid, raidaajaksi I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
Saski Resto druid, raidaajaksi I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
Saski Resto druid, raidaajaksi I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku
 
 

Näytä tulokset:
 
Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

 

 Saski Resto druid, raidaajaksi

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Saski
Vierailija




Saski Resto druid, raidaajaksi Empty
ViestiAihe: Saski Resto druid, raidaajaksi   Saski Resto druid, raidaajaksi I_icon_minitimeSu Syys 05, 2010 11:17 am

Heissulivei!

Elikkäs olen 18v ,muutaman päivän päästä 19v, jamppa Kokkolan suunnasta ja olisin halukas tulemaan kiltaanne.

Saski on minun maini charru, muutama altti minulla on myös mutta en niillä oikeastaan mitään tee, niiden nimet on Ushma (80lvl dk) ja Loorti (56lvl rogue).

Saski: eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&cn=Saski

Tällä charrulla olen elämäni kaikki raidit raidannut, ne käsittävät ainoastaan Wotlk raidit.
Muutamat ensimmäiset naxxi raidit olin feral dps, mutta kun kilta tarvitsi enemmän healereita rollasin restoksi.
TBC:ssä en kerennyt paljoa pelailemaan koska pääsin 70 leveliseksi vasta päivää ennen lisäosaa.

Geariani olen gemittänyt +23 sp gemeillä koska siitä resto druidit hyötyvät enite, meta gemiä varten olen laittanut +12sp +10 spirit ja +12sp +10 haste.

Offspeccini on PvP resto. PvP gearia löytyy sen verran että resiäkin on 1040. Tällä hetkellä minulla ei ole mitään areena teamiä, jos joku killasta haluaa pelailla niin olen kyllä kiinostunut 2v2 peleistä.

raidi historia:
Naxxi, Sartha, Maly 10man ja 25man

Ulduar 25man ja 10manissa kaikki normi bossit lukuunottamatta Yoggia

Icc:ssä 10manissa HC Plagueworksi ja HC storming the citadel.
normi 10manissa kaikki muut paitsi prinssit, blood queeni ja Lich kingi.

25manissa kaikki ennen putricidea, mutta valithrian olen saanut.

Olen hyvin aktiivinen, pystyn tulemaan kaikkiin raideihinkin.

Olen accountin ainut omistaja.

Entiset kiltani:
Mighty Zulu Nation
Echoes

Mzn:ästä lähdin koska siellä officerit päättivät ruveta inactiveiksi ja raidit loppuivat siihen paikkaan

Echoessista lähdin koska jäin kesälomalle enkä jaksanut Wowi pelailla.

Vastarinnasta löytyy yksi IRL kaverini, karwis.

Kone pyörittää wowia 25maneissa hyvin ja nettikin kestää vaikka se ei mikään valonnopea olekaan.

Tässä tämä sitten olikin.

Ttyl.
Takaisin alkuun Siirry alas
T_u_m_e
Ohviseeri
Ohviseeri
T_u_m_e


Viestien lukumäärä : 548
Location : Kalakukkolandia
Registration date : 18.01.2008

Saski Resto druid, raidaajaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Saski Resto druid, raidaajaksi   Saski Resto druid, raidaajaksi I_icon_minitimeSu Syys 05, 2010 5:49 pm

Puut on kovia!

Hastecap ei oo lähelläkään, mutta sitäkään taida enää tarvita ku näähän on iha facerollaus-hiilauksii nykyään. Jos on kavereit kiltaan pamahtanu ni mikäs siinä jos sitä samaa vihreetä chattia sais lueskella. Kyl tol gearilla tän contentin hiilaa, mutta odotteleppa jonkun offun sanomisia sieltä. Porukkaa mahtuu kyllä tuonne rosteriin imo.
Takaisin alkuun Siirry alas
Saski
Vierailija




Saski Resto druid, raidaajaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Saski Resto druid, raidaajaksi   Saski Resto druid, raidaajaksi I_icon_minitimeSu Syys 05, 2010 6:00 pm

Jooh haste cappiin pääsee lähemmäks ku käyttää tota HC mag'hari staffia, mutta trauma toimii paremmin 25maneis. 10maneis tulee sit tuota hc mag'haria käytettyä
Takaisin alkuun Siirry alas
Tormentor

Tormentor


Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 41
Location : Theft-city
Registration date : 02.01.2008

Saski Resto druid, raidaajaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Saski Resto druid, raidaajaksi   Saski Resto druid, raidaajaksi I_icon_minitimeMa Syys 06, 2010 7:27 pm

/cast Tormentor's Seal of approval... BANG


-Access Granted-
Takaisin alkuun Siirry alas
Umba
Fake postaaja :D
Fake postaaja :D
Umba


Viestien lukumäärä : 635
Ikä : 32
Location : Åbo
Registration date : 10.12.2007

Saski Resto druid, raidaajaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Saski Resto druid, raidaajaksi   Saski Resto druid, raidaajaksi I_icon_minitimeTi Syys 07, 2010 5:35 am

Osta mul peliaikaa niin voin parin viikon päästä näyttää megaaktiivisuuteni. ;>
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Saski Resto druid, raidaajaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Saski Resto druid, raidaajaksi   Saski Resto druid, raidaajaksi I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Saski Resto druid, raidaajaksi
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Urdoom, Resto Shaman , raidaajaksi.
» Xurz, Resto Sham raidaajaksi
» Resto Druid
» Olervi - Resto(balance) druid xrealm
» Juhturion - Tauren Resto Druid (Social)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vastarinta :: Hakemukset-
Siirry: