Iltaa.
Ette varsinaisesti hakenut prottu pallua, mutta päätinpähän kumminkin koittaa onneani.
Elikkäs, olen Jani rento heppu täältä Etelä-Suomesta. Ikää löytyy lasista reilut 17v, ja uskoisin että aivotkin suurimmaksi osaksi löytyvät edelleen.
Hahmoni eli; Ayaxi, paladiini joka löytyypi tuolta Ahn'Qiraj serveriltä. Nykyinen kiltani on kuihtunut hiljalleen viikkojen mittaan, ja nytten alkaa olemaan lopun hetket käsillä. Vielä kumminkin raidata haluan, mutta nykyiseltä serveriltä ei oikein suomalaisia kiltoja löydy. Ja internationaalit on koettu ja todettu huonoiksi. Joten, pitää siis lähteä muille servereille uutta kotia etsimään.
Vastarinta -kiltaan muistan törmänneeni joskus aikoinaan kun alttia täällä päin levuttelin. Ja pienen hakemisen jälkeen löysin foorumitkin. Ja tässä sitä ollaan.
Eli prottu olisi mieluisin raidaus specci. Consut ja muut härpäkkeet on jokaisella raidilla mukana, ja wipeily kustannukset eivät pelota. Ventti / Tessu / mikki olennaisesti löytyy myös. Takut tulee myös uusille bosseille luettua ennen raidin alkua.
niin ja armorylinkkiä:
Jonkun näköinen holy gearikin löytyy, ja myös retrikin. Mutta retrillä pelailu ei kiinnosta pätkääkään.
Dualspecci löytyy. (Holy, tosin armory näyttää edelleen retriä, jota tuli vaihteeksi maisteltua.)
Acheista varmaan huomaa etten ole pahemmin näitä 25maneja takonut. Suht pienen killan takia vain 10manit on tullu aikapitkälti nähtyä. Tbc:n aikana tuli druidilla paukuteltua aina Karasta sinne Sunwelliin asti, joten ihan tampio en sentään ole 25manien suhteen. Vanilla raideja tuli hieman taottua myös aikoinaan. (Mc / zg /aq)
Raidaus aikanne sopivat täydellisesti, eli varmasti aktiivisuutta tulisi löytymään.
Tietokone pyörittää hyvin isompien tappeluiden pöhinät, ja D/Citä on harvemmin kuin harvoin.
Accountti on ja aina ollutkin vain ja ainoastaan minun.
Mitä voin tarjota killallenne?
-Aktiivisen protadinin, joka osaa hommansa ja ajattelee killan etua ennenkaikkea.
Mitä odotan Vastarinnalta?
-Hyvää kiltahenkeä, mukavia/ rentoja raideja.
-Ayaxi
(Lisään vielä tähän loppuun että tunnen tämän Suoman, joka varmasti aika pian minun jälkeeni iskee hakemusta, olisi mahtavaa jälleen kerran päästä samaan kiltaan. :)