Päivää!- Ikä ja muuta settiäOlen 16-vuotias tuleva lukiolainen kaukaa Sodankylän kairoista. Wowin lisäksi harrastuksiini kuuluu mm. musisointi (enimmäkseen kitaralla, mutta kaikki käy) ja kuntosali. Omaan kyllä jonkin verran huumorintajua, joten en pahastu pienistä. Mainittakoon myös tähän alkuun että olen tietoinen killan hunujen kovasta tasosta (sekä määrästä?
) joten olisin valmis ottamaan vastaan myös social paikan jos ei raid paikkaa heru. Kiltaanne olisi mukava päästä jo suomalaisen juttuseuran, PvP kavereiden, alttiraidien sekä muiden mukavuuksien toivossa.
- Class ja specClassihan on hunter ja main spec marksmanship. Talentit pitäisi olla parhaan mukaan laitettu. 1/3 Focused Aim takaa 8.17% hit ratingin. Off spec on BM PvP.
- RaidaushistoriaWowin alotin privaattiservuilla TBC:n aikoihin. Niillä tuli aikaa tuhlattua ruhtinaallisesti ja raidit nähtyä, sekä laitettiinpa kaverin kanssa pystyyn oman servunkin. Kun Blizzard alkoi sulkea privoja, lopetin wowin joksikin aikaa, mutta kun WOTLK julkaistiin aloitin oikean wowin. Levutuksen merkeissä meni aika kauan. Siinä tuli joku viidenkympin kriisi ja piti taas pitää taukoa. Lopulta sain kuitenkin levutettua tämän 80, siinä vaiheessa tosin Naxx ja Ulduar olivat jo ehtineet mennä ohi. Toki nyt olen käynyt aina weeklyjä molemmissa. MZN kanssa ehdin ToCit vetää ennen kuin siellä levis asiat käsiin. Sittenpä olen sitä kiltaa etsiskellyt ja kun ei oikein ole löytynyt sopivaa niin olen joutunut pugeihin tyytymään: ICC 10 7/12, ICC 25 7/12. Molemmista Putri skipattu ja DW se seitsemäs. Osaan kyllä lukea että takut ei pitäisi olla ongelma.
- AktiivisuusOlen aktiivinen ja mainittuihin aikoihin raidaus onnistunee, tosin koeviikot lukiossa voi olla poikkeus.
- Edelliset killat ja miksi niistä lähdit/olet lähdössäTuosa aiemmin tuli jo jotain, mutta suurimman ajan olen viettänyt MZN. Sen hajottua olin Ready to Die -killassa, se lähti ihan hyvin rullaamaan, ei vain riittänyt porukka 25 maneihin ja sitten lopulta guild master migras. Patiencessa olin raid spotilla, mutta ei siellä raideihin päässyt koska oli aivan liikaa hunuja. Tuli myös halu päästä suomalaiseen kiltaan.
- GeariGear on gemitetty ArP soft cappiin, tosin säälittävän pieni proc kyllä tuolla trinksulla
.
Myös 1x 20 Hit Rating gem, jotta olisin hit capped. Täyttää samalla kriteerin meta gemiin.
Tulevaisuudessa yritän varmaan päästä eroon Needle-Encrusted Scorpionista ja ottaa hit ratingin tilalle ArP, sekä specata 3/3 Focused Aim. Toinen vaihtoehto olisi pitää ArP soft capissa ja ArP gearin lisääntyessä vaihtaa gemejä agilityyn. Glyphit ovat: Serpent sting (lisää dmg Chimera shottiin), Steady Shot (lisää dmg steady shottiin) ja Kill Shot (6 sec lyhempi cooldown).
- Armory link:eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&cn=Atal
- Onko account sinun omasi?Account on ollut aina omani.
- Tietokone ja internetyhteys?Läppärini pyörittää wowia tarpeeksi hyvin, tuloksen optimoimiseksi tässä vieressä on toinen läppäri nettiä, venttiä, meseä ym. varten
. 24mb nettiyhteys.
- Onko kavereita killassa?Ei ole ketään IRL kavereita killassa, mutta jossain pugissa on tullut paskaa puhuttua teidän kanssa
ja Nikozkun tiedän MZN ajoilta.
- MuutaPvP:tä harrastin privoilla ahkerasti ja nyt aloittanut täälläkin areenan. Noin viikko 2v2 takana ja rating 799.
Niin ja syön kasviksia sekä lihaa, olen viettänyt nuoruusvuosia mummolassa ja tyttöystävän rintojen koko vaihtelee.