Moi, olen Tuomas 17v(-93) lukiolainen Riihimäeltä.
Olen siis enha shamaani mainspeccinä ja offspeccinä pyörii jotai randomia, tällä hetkellä elemental. Olen gemittänyt agia lähinnä ja myös masteryä jotka ovat kaksi kovaa statsia. Crittiä toki tarvitsee mutta sitä saa agilitystä joka tuo myös damagea. Speccinä toimii varmaankin yleisin enha shamaani specci jossa on kaikki tärkeimmät ja tällä hetkellä hitti talentti, sitä kun dual wieldin kanssa tarvitaan aika paljon.
Raidannut olen jo tbc:stä asti jossa kaverin mukaan pääsin karazhaniin ja Gruuliin kurkistamaan mutta progressia ei juuri tullut. Aloitin siis pelaamisen jo BT:n julkaisun jälkeen. Wotlkissa raidasin naxin omassa patchissaan ulduarin ajan pidin taukoa ja innostuin uudelleen kun Toc teki tuloaan tocissa molemmat 5/5 ja hc 25 man 3/5. ICC progress oli 10 man 10/12 (7/12 hc) 25 man 10/12. Catassa en ole raidannut kuin BH:n.
Ei ole sen kummempia kiinteitä menoja mutta koeviikkoisin en voi kovin myöhään pelata/kautta pääse ollenkaa raidille. Kokeiden määrästä riippuen tietenkin. Olin Sobansassa mutta raidi ajat olivat hieman oudot ja eivät oikein sopineet aikatauluuni. Oli myös pieni loottisotku josta sain huonoa mainettaa guildin kanssa, tämä johtui siitä etten tiennyt kuinka tiukkoja he olivat lootti sääntöjen kanssa. Voin toki kertoa lisää mikäli olette kiinnostuneet tarkalleen kuinka siinä kävi. Kill lewt repeatissa sain Wotlkin lopussa hc progressia mutta se kuihtui kasaan leaderin pitkän loman syystä enkä ole sen jälkeen ollut missään guildissa.
Gemeistä puhuin jo aiemmin ja glyphit Lava lash suurin dmg spelli atm, stormstrike nature damagea tunnestu tehden lisä prosentit hyödyttävät aina, feral spirit shamaanin kovin cooldown ja siihen reducea ofc. Huomasin että majoreissa on thunder joka menee vaihtoon. Kerään agilityä enimmäkseen ja masterya ja crittiä sen jälkeen. Ja expertiset ja hitit cappiin.
Account on oma aina ollut ja aina tulee olemaan.
Tunnen guildista 3 IRL(Harakura, Manítze ja Suolasärki) ja olikin tarkoitus hakea silloin heidän kanssaan samaan aikaan, mutta jätin tällä hahmolla pelaamisen vähemmälle ja nyt innostuin taas.
Muuta turhaa: Tykkään keräillä mountteja ja 1 todella harvinainen löytyy, nimittäin kaikkien tbc pelaajien rakastaman ikuisten setbackkien kokeman Kael'thasin oma phoenix Al'ar! Teen myös paljon rep farmia jos vapaa aikaa löytyy, nekin lähes vain mountteja varten mutta myös titlejen ja jos tabard joka vaatii exaltedin sopii sen hetkiseen geariin se on hankittava! En tällä hahmolla pelaa pvp:tä se puoli hoidetaan toisella hahmolla toisella servulla jolla olen catan ajan enimmäkseen pelaillut.