Terve taas VR!
Tämä on jo kolmas apply, jonka näille foorumeille kirjoitan. Niinpä on mielestäni oikein kertoa, mistä edelliset Gquitit ovat johtuneet.
Ensimmäisen kerran liityin vastarintaan keväällä 2008. Kesän jälkeen tuli syksy ja pari kaveria alkoivat taas pelata. Päätimme kokeilla miten oma kilta toimisi. Tuli wotlk ja joulu ja olimme varsin pienellä kiltaporukalla hakanneet 10maneja. Vuoden vaihtuessa oli peliporukka taas vaihtunut. Teidän suunnalta pyydeltiin Malya kaatamaan ja tein jälleen applyn tänne. Jokusen viikon raidailin melko säännöllisesti mutta pikkuhiljaa alkoi tympiä paitsi raidaaminen, myös koko peli. Peliajan loputtua pidin taukoa ja ilmeisesti kevätsiivouksen yhteydessä olin taas killaton.
Priestillä innostuin pelaamaan taas tänä syksynä ja katselin sopivia kiltoja. Mielestäni silloin ei ollut oikein tehdä kolmatta applya samalle killalle, eikä se varmasti ole nytkään. Kovin moni ei varmasti katso suopeasti tälläistä kiltahyppelyä, enkä siitä itsekkään pidä. Sen verran mitä luottoa vielä löytyy, niin lukekaa apply päällisin puolin ja päättäkää olisiko minusta apua kaatamaan Lich King teidän kanssanne.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Tällä hetkellä käyn lukion viimeistä luokkaa. Keväällä olisi kirjotukset, johon panostaminen on tietysti prioriteetillä 1. Luulen että pystyn silti melko aktiivisesti raidaamaan tänäkin aikana.
Syksyn aikana olen raidannut Zulu nationissa melko pitkälti 100% attendancella ja yksi ainekkin on tullut saman aikaan vedettyä YO-kokeissa alta pois. Eli tarkoitus on tämä aktiivisuus säilyttää jatkossakin. Koska pyrin hoitamaan työni täydellisesti, niin odotan sitä myös muilta. Toivon siis että löytäisin todellakin panostavan killan, jossa kaikilta löytyy innostusta parantaa tekemistään ja tulostaan.
Raidiajat 1800-2200?, käyvät hyvin, eivätkä raidiajan yli menevät bossi yritykset haittaa. Sillä kuuluissalla "viimeisellä yrillä", ne 1st killit varmaan tulevatkin.
PriestPriestillä olen raidannut aina holyna. Jos tarve vaatii, toisena speccinä toimii PvE Disc mutta geari on kerätty täysin holyn ehdoilla. Discinä en tosin ole ollut yhdessäkään raidissa, joten tämä offspec ei välttämättä luonnistu niin hyvin kuin Holy. Koska holy on kerran hyväksi todettu niin tälläistä enemmän paladin tyylistä hiilausta olen välttänyt kuin ruttoa. Tosin koska killan etu menee aina edelle, olen valmis myös hoitamaan hommani discinä ja uskon pystyväni suunnilleen samaan mitä holyna.
.eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&n=Zaphorchan
Tuolta näette gearin, specin ja glyphit. Näistä ei ole sen enempää sanottavaa. Gearissa pyrin ennekaikkea tasapainoon, jolloin olen huomannut saavani classista eniten irti. Gemeissä en suosi pelkän yhden statsin keräämistä (20int gemit
), vaan ennekaikkea huomioimaan nykyisen contentin vaatimukset. Gearin kerääminen ja talentit perustuvat omiin kokemuksiin ja Elistist jerksin selaamiseen. Olen ollut tyytyväinen siihen mitä nykyisessä contentissa olen saanut aikaan eli ts. specci ja geari on onnistuneesti valittua. Joudun ehkä keskittymään seuraavassa tierissä toisiin statseihin ja miettimään talentit ja glyphit eri tavalla mutta sitä on turha miettiä vielä.
.www.worldoflogs.com/reports/4qdBNLNa2CWfKJtl/sum/healingDone/?s=2519&e=2762
Tuossa vielä logi toc25:sta. Kyseisessä bossissa onnistuin mielestäni hyvin sekä effiencyn, että myös manan käytön osalta. Raidin jälkeen kuluu yleensä jokunen hetki näitä logeja selatessa.
Proffuina ovat Alchemy ja Enchanting, molemmat 450. Nämä antavat mukavan buffin raideihin ja chantit ja consut löytyvät kaupan päälle omasta takaa.
Raideihin tuon Flask of Frostwyrmejä tai tarpeen vaatiessa elixiirit. Bageista löytyy myös aimo kasa Crazy Alchemist's Potioneita sekä kynttilöitä. Ruokabuffit olen ilmanmuuta valmis hankkimaan jos killalla ei ollut tapana tarjoilla kalaa/possua.
Tässä vielä kuva UI:sta jolla olen viimeiset viikot raidannut:
.img381.imageshack.us/i/wowscrnshot100609212328.jpg/
UI on kopioitu ensidian priestiltä mutta täytyy sanoa että selkeämpää ja toimivampaa UI:ta en ole ennen nähnyt!
Raihistoria:Kokemusta on tähä mennessä kertynyt:
BC: Kara,ZA, Gruul,Maggy, TK 3/4, SSC 5/6,MH ja BT full ja yksi ilta Kalecgos wipejä.
Wotlk: Naxx, OS2D, Maly,Voa, Ulduar (Yoggista ja Algalonia lukuunottamatta), ToC 5/5 ja pari iltaa HC mode wipejä.
10Maneista mainittakoon Tribute to Insanity ja Algalon.
MuutaKoneessa ei ole vikaa mutta netti voi joskus temppuilla. Muuten latency on alhainen ja raidit eivät siltäosin mene pilalle. Account on ollut aina oma. Killastanne tunnen entuudestaan aimo kasan pelaajia. Joidenkin kanssa on tullut juteltua raidien ulkopuolella tai eri killoissa ollessammekin jonkun verran.
Ei tässä minun osaltani ole muuta. Olisi hienoa päästä raidaamaan jatkossakin melko tutussa seurassa ja näkemään icecrowni aina Lich Kingiä myöten.