ItsestäniOlen Miikaksi ristitty 24 (huomenna 25) vuotias tietoliikenneasentaja Vantaalta. Elämäntilanteesta sen verran että olen sinkku, yksin asuva ja normaalissa päivätyössä käyvä ja vapaa aika tulee isolta osaltaan vietettyä aika no-lifesti eli raideihin pääseminen ei ole ongelma ellei jotain erikoista ole raidipäivälle tiedossa. Harrastuksiini kuuluu WoWin lisäksi kitaran soitto ja hevimusiikki näin yleensä (voi jo harrastukseksi kutsua koska hevimaailman kuulumisia tulee seurattua aktiivisesti ja keikoillakin tulee käytyä, aika vähän nykyisin kuitenkaan, ei vanha enää jaksa
). Luonteeltani olen leppoisa ja huumorintajuinen (omasta mielestä ainakin) ja ärsytyskynnys on aika korkealla joten "rageemista/emoamista" minulta ei tule kuulemaan. Raideissa "työmoraalini" on liian korkea että sallisin itseni tulla puolivaloilla/huonosti varustautuneena paikalle oli raidikohde mikä tahansa ja progress raidit ei pelota vaan päinvastoin, progress raidit mukavassa ja osaavassa seurassa on minulle tämän pelin suola.
Tietokoneeni ei ole ihan uusinta uutta mutta riittävän tehokas pyörittämään wowia 50 fps:n hujakoilla pahimmissa tilanteissa ja internetyhteyteni on 8/1 kiinteä yhteys jonka kanssa ei ole ollut suurempia ongelmia, silloin tällöin tulee disconnecteja mutta hyvin harvoin.
HahmoNimi: Jínn (todennäköisesti tulee muuttumaan, ainakin yritän saada ton ihme vänkyrän i:n päältä pois)
Luokka: Warlock
Rotu: Undead
Spec: Deep Destro (0/13/58), Offspekkinä on Affliction PvP spekki mutta sen voi muuttaa tarvittaessa
Ammatit: Alchemy 450/?. en ole vielä päättänyt mitä otan herbalismin tilalle mutta alan kyllä toista crafting proffua työstämään pikapuoliin.
Armory link: .eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&n=J%C3%ADnn
Account: Kyseinen account on ollut minun hallussani alusta lähtien.
ISL destrospecin olen ottanut sen takia koska gearista löytyy tällä hetkellä vähän liikaakin hittiä (olettaen että raidissa on Spriest/moonkin) joten suppressioniin speccaamisesta ei olisi ollut mitään hyötyä.
Improved healthstonen olen jättänyt pois koska edellisessä killassa oli jo aktiivinen lokki ja vähän vähemmän aktiivinen lokki joilta kyseinen talentti löytyi niin sille ei ollut tarvetta, mutta sen ottaminen ei ole ongelma jos tarvetta on.
Yhden pisteen olen destructive reachista ottanut pois koska threat ei ole kovin suuri ongelma ollut vielä tähän mennessä ja jostain piti piste nipistää soul leechiä varten joten päädyin siihen. Tarvittaessa DR:ään voi pisteen ottaa backlashista jos sille tulee tarvetta.
Enchantit on jotakuinkin peruskauraa mutta sen verran niistä voisi mainita että spirit enchanttiin chestissä päädyin +10 statsin sijasta sen takia koska se tarjoaa hitusen enemmän depsiä ja 10 staminaa ei vaikuta oikeastaan mihinkään ja tuskarr's vitalityn otin kenkiin vaikka se ei depsistatseja annakkaan koska tappeluissa joissa joutuu edes jonkin verran liikkumaan se vähentää tarvittavaan liikkumiseen tarvittavaa aikaa ja näin ollen nostaa depsittämiseen käytettyä aikaa, ja se että pääsee hitusen nopeammin pois tulista tai muista vastaavista ei haittaa sekään.
Tärkeimmät statsit on spell power ja haste (olettaen että on hit cap), näistä kahdesta spell power selkeästi tärkeimpänä joten gemitys on sen mukaista. Sp/haste gemejä on vain jos socket bonus on niin hyvä että kannattaa (statsien arvot olen ottanut ajamalla simcraftin ja niitten perusteella laskenut) ja Sp/spirit gemit on vaan metan aktivoimista varten.
Glyphit olen valinnut "koska isot pojat sano niin" periaatteella, mutta incinerate vs immolate glyphi pitäisi vielä tarkemmin omalle kohalle selvittää koska settibonukset vaikuttaa paljon tähänkin asiaan.
HistoriaAlotin oman wowittamiseni pelin julkaisupäivänä Sunstrider realmilla jonne tein maagin jolla tuli pitkän aikaa The sanctuary nimissessä pienessä suomikillassa. Kuinka ollakkaan tämä kilta kaatui jonka jälkeen liityin ensimmäiseen kunnon raidikiltaan nimeltään Reign jonka riveissä koin vanilla contentin aina naxxiin asti jossa kaadettiin spider wing, abom wing thaddiukselle asti ja ensimmäiset pomot kahdesta muusta wingistä jonka jälkeen aika loppui kesken tbc:n saapumisen takia. Reignissä vietin vielä tbc:n alkuajan kunnes päätin lähteä killasta koska jostain syystä siellä alettiin keskittyä enemmän draaman luomiseen kuin mihinkään muuhun.
Tämän jälkeen liityin Kul Tiraksella sijainneeseen suomikiltaan nimeltä Sarastus jossa pääsin kokemaan kaiken contentin aina m'urulle asti (ennen nerffiä) ja matkalla kaadettiin muun muuassa KT ennen nerffiä ( noin puolessa välissä BT progressia aloin pelaamaan erään kiltalaisen lokilla joka lähti inttiin ja koska lokit oli valmiiksi muutenkin kortilla ja maageja enemmän kuin tarpeeksi niin päätin "uhrautua" yhteisen hyvän puolesta). Vähän sunwellin nerffin jälkeen lopetin pelaamisen hyväksi toviksi opiskelujen ja muiden kiireiden takia.
Wotlk oli jo pitkän matkaa ollut käynnissä kun aloin taas uudestaan pelaamaan ja sarastuksen kiltajohdon kanssa keskustellessani päädyttiin siihen että rollasin roguen. LvL 80 päästyäni kerkesin pari viikkoa pyörimään raideissa kunnes killassa tilanne meni niin huonoksi että kiltajohto näki parhaaksi haudata killan. Hetken aikaa ihmeteltyäni että mitä sitä tekisi seuraavaksi, päädyttiin jokusen ex-sarastuslaisen kanssa rollata saurfang realmille hordehahmot. LvL 72 päästyäni liityin kiltaan Might of Kalimdor joka oli alotteleva raidikilta. Siellä jokusen kuukauden oltuani päädyin vaihtamaan kiltaa koska se paikka ei yksinkertasesti ollut minua varten. Paljon oli mukavaa porukkaa ja rento meininki mutta raideilla se meno oli vähän liiankin rentoa tarkoittaen että ihmiset eivät edes yrittäny kunnolla ja jotkut afkas kokoajan pitkiä toveja sanomatta mitään ja kiltajohto oli ilmeisesti liian kilttiä edes antaakseen edes noottia. Tämän jälkeen liityin Suffering nimiseen kiltaan jossa eräs vanha sarastuslainen oli officerina. Siellä kerkesin jokusen kuukauden viettämään kunnes jostain syystä 2 officeria vaihto kiltaa ovet paukkuen josta seurasi lumipallo efekti jättäen meille noin tusinan verran aktiivisia raidaajia.
Hetken rypistelyn jälkeen kiltajohto päätti panna pillit pussiin. Tässä killassa koin nykyisen raidikokemukseni wotlkissa joka on uldu10/25 yogille asti ja jokunen hardmode 10 manissa+kaikki aikasempi contentti.
Sufferingin hajoamisen jälkeen pari vanhaa pelikaveria sai kosiskeltua minut täyspäiväsen pvp:n pariin jota varten levutin alttipaladinini tappiin. siinä vierähtiki jokunen kuukausi levutellessa ja gearia hankkiessa kunnes päästiin tositoimiin, mitä ei kylläkään kestänyt kovinkaan kauan koska minulta ja toiselta tiimikaverilta loppui innostus täyspäiväiseen areenansahaamiseen. Tämä kokopäiväinen pvp homma oli minulta iso virhe mutta tulipahan seki nyt sitten koettua ja nähtyä mitä toi touhu on vähän korkeammilla ratingeilla (2v2 päästiin 1900 ja rapiat ja 3v3 ei kerenny nousta ku johonki 1600 hujakoille mutta meidän MMR oli vissiin sen verran korkea että tuli paljon 2000 ratingin tiimejä vastaan joita voitettiin aika hyvällä prosentilla). Ja nyt, muutaman viikon pohdiskelun ja kiltojen syynäämisen jälkeen päätin että haluan takaisin suomalaiseen raidikiltaan ja Vastarinta vaikuttaa minulle sopivimmalta vaihtoehdolta.
Tässä vaiheessa en keksi enää mitään järkevää kerrottavaa niin kiitän vaan paljon lukemisesta ja toivottavasti kuulen teistä pian!
P.S tiedän että gearini ei ole kovin mairitteleva ja ymmärrän jos tämä on ratkaiseva seikka mahdollisessa hakemuksen hylkäämisessä mutta töitä teen tilanteen parantamiseksi koko ajan.