Morjensta!
Olen 20-vuotias mieshenkilö Rovaniemeltä nimeltä Janne. Irliin lähinnä kuuluu koneella creeppaaminen, animen katsominen ja yleinen pelien pelaaminen. Koneella tulee istuttua n. 99,9% vapaa ajasta jota kannaltani löytyy paljon. Killan löysin Hadien kautta jotka myös tunnen IRL, joka myöskin sai innostamaan tarpeeksi aloittamaan wowin uudestaan, kun näin raidaamista pitkästä aikaa.
Wowin olen aloittani aivan vanillasta asti ensin etsittyäni omaa classiani monilla hahmoilla päädyin warlockiin, jolla aloitin raidaamisen zg'stä mc't bwl't aina EU top20 C'thun tappoon asti jolloin kilta alkoi vähän rappioitumaan ja core-membereitä quittaili yksi toisensa jälkeen. Lopulta kuitenki päästiin sapphironiin saakka joka myös kaadettiin, tähän mennessä olin jo onnistunut keräämään 40 splinter of atieshie ja staffia en kuitenkaa ikinä saanut loppuun kun tbc patchi oli kahden viikon päässä ja ei enään saatu raideja kasaan kel thuzad farmiin. Se siitä vanillasta, tunnelmat oli hyvät
img690.imageshack.us/img690/9932/tier3.jpg img690.imageshack.us/img690/7386/frameg.jpg
Nyt pieni tarina tbc historiasta,
Tbc tuli alotettua uudella alulla jolloin rollasin Horden, myöskin warlockin tällä kertaa
Alku on melkein samanlainen muutamaa killan vaihtoa lukuunotammat näiden hajoamisen vuoksi, heti 70 levelille päästyä tuli alotettua tietty heti karazhanista kaverikillan voimin jotka olivat tuttuja jo vanhasta alliance killasta vanillan ajoilta. Aikamme karazhania farmattua päätimme laajentaa heikoin voimin jolloin saimme alas vain magtheridonin ja gruulin, tällöin myös kilta alkoi kaatumaan ja ns. friendit päättivät migrata toisaalle. Itse päätin jäädä kokeilemaan onneani vielä servulla ja applysin kiltaan jotka olivat kaataneet muutaman bossin ssc'stä, kyseisessä killassa tuli oltua kauan, noin reilu vuoden verran ja pääsimme etenemään hyvin aivan illidan ja archimonde tappoihin asti hyvin aikaisessa vaiheessa, realmin ensimmäisiin tappoihin ei nyt sinänsä ollut mahdollusuuksia kiltamme oltua samalla realmillä cursen kanssa. Tämäkin kilta lopulta kaatui main tankin pidettyä coup d'état ja keräsi kahdesta killasta top memberit myös minä päätin kokeilla tätä uutta merge kiltaa. Fiilis kyseisessä killassa eivät olleet enää samat ja tuolloin meet your makers aka. curse päättivät rekrytöidä minut, vähän aikaa farmattua lisää farmi contentia fiilikset eivät vaihtuneet edes cursessakaan eikä uudesta contestista ollut tietoakaan muutamaan kuutauteen, tällöin päätin pitää vaan taukoa odottaen uutta expansionia ja alottaa uudella inolla täysillä uudestaan. Tbc historia alkaa olemaan siinä pieniä lisäyksiä lukuunottamatta, tällöin välissä myös aloitin ensimmäiset alttini. Levuttelin ajankuluksi 70 maagin, 70 hunterin, toisen 70 warlockin erille realmille, ja altti johon oikeasti panostin 70 prot pally, sillä tuli tankittua aivan kivasti ajan kuluksi altti raideja ja ZA timed runneja. TBC historian loppu.
Eikun odottamaan lisä osaa!
Uusi expansio on täällä! noin 450d played timeä takana warlockilla päätin lich kingiin tehdä ratkaisevan rerollin ja päätin aloittaa death knightin jonka levutin 80 leveliin ja naxx tuli farmattua(uudestaan..) wrathin historia jää lyhyeksi contentin helppoudesta johtuen ja uutta contentia ei ollut tulossa aikoihin ja armeija tuli eteen suoritettavaksi jäi wowiin tuli vuoden tauko.
Nyt vuoden tauon jälkeen hadrianin avustuksella, kuten aikaisemmin mainitsin heidät molemmat tunnen IRL, itseaissa kyseinen viesti on jopa kirjoitetti laneiltä heidän luotaan, mutta nyt asiaan, katsoin hieman raidaamista ja nyt wow kipinä taas syttyi ja sai minut kaipaamaan takaisin wowiin ja raidaamaan. Päätin sitten yrittää kyseiseen kiltaan, eli siis tänne kun ekaa kertaa olisi myös irlejä mukana raidaamassa.
Sitten asian vaikeuteen, ajattelin jatkaa warlockilla mutta kyseinen warlock on minun ensimmäinen vanilla lock joka on tällä hetkellä 70lvl jolle ostin faction changen, tarkoitus olisi hadrin kanssa levuttaa nyt 80 ja alkaa gearaamaan ja proffut täyteen ja olisi mukavaa päästä valmiiksi kiltaan tutustumaan valmiiksi ihmiseen ja katsomaan millaista menoa.
Aikaisemmin myös mainitsin olevan täys totaali nolife ilman vailla mitään sosaalista elämää tietokoneen ympärille joten raidaus ja pelaamiset ei ole ongelma 80 levelin saavutettua, ainoa asia mistä en oikeasti pidä on tämä levelaus vaihde josta en pidä. Tämän takia ei kannata tuomita jos levelit tulevat hitaasti mutta 80 tason saavutettua olen 100% täysillä mukana, pientä itsekehua jos saa heittää pidän itseäniä tasoa vähän ylempänä pelaajana, vaikka content onki vielä tuntematonta pääsen mukaan varmasti todella nopeasti. Raidi ajat ja aktiivisiis eivät siis ole ongelma sosiaali elämän puututtua minulta totaalisesti ja konekin jaksaa jopa pyörittää peliä aivan loistavasti, eli ainoa ongelma on nyt vain tuo level ja gearin puute. Account on täysin omani ja omissa nimissä oleva ja tarkoitus olisi aloittaa taas wowi täyspäiväisesti, PvP'stä wowissa en ole koskaan pitänyt ja tuskin koskaan tulen ikinä pitämäänkään, joten sitä en tule luultavammin näiltä näkymin vetämään, Olen aina ollut PvE content nobo vanillasta lähtien.
Sielun vuodatus alkaa olla tässä, toivon posiitivista vastausta gearista ja levelistä riippumatta. Toivon pääseväni pelaamaan kanssanne.
Uusi vuosi ja minä täällä istun vielä selvinpäin koneella.. ;/
IN BEFORE: too long didnt read.
kiitoksia jos jaksoit lukea tänne asti skippaamatta mitään. Loppu ja kuitti.