Hei!
Minusta
Hakemuksen takana on 16-vuotias lukiolainen Aurasta, joka kantaa harteillaan nimeä Jukka. Käyn ensimmäistä vuosikurssia Elisenvaaran lukiossa, sekä harrastan Wowituksen lisäksi pesäpalloa. Persoonanaltani olen letkeä ja huumorintajuinen, tarpeen vaatiessa vakava, sekä asiallinen. En luovuta enempää henkilötiedoistani markkinointitarkoituksiin.
Characteristani
Characterinani tosiaan Shaman, spec Elemental ja nimi Zjugge. Tämä oli alunperin alttini, mutta mielenkiintoni Hunteriin lopahti osittain edellisen kiltani hunterspottien puutteesta. Tässä kohtaa aloin shammyn gearaamisen, sillä tuolla charrulla kiltaspotti oli 100% varma. Offspeccinä minulla on restoration, geari siihen tarkoitukseen on melko samaa tasoa kuin elementalille, mutta osa gearista ei ole täysin siihen tarkoitukseen.
WoW ja minä
Aloitin pelaamisen joskus TBC loppuaikoina. Hunterini sain valmiiksi kuitenkin WotLK-releasen jälkeen, joten en ole kokenut "vanhaa" contentia senaikaisella levelcapilla. Aloitin raidaamisen Smoothies-nimisessä killassa Al'akir-realmilla. Tällä killalla clearasin Naxxramasin, Obsidian Sanctumin sekä Malygosin. Ulduarin julkaisun aikaan kilta kuitenkin hajosi, ja siirryin uuteen kiltaan. Uuden killan mukana sain suurimman osan Ulduarista clearattua, mutta senkin hajottua vähän ennen Trialin releasea killan vaihto oli taas ajankohtainen asia. ToC10 sain clearattua hunterilla, mutta sen jälkeen migrasin Hunun kavereiden mukana Darksorrowille. Shamanin otin mukaan alchemyn takia, osaksi myös onnekseni. Tässä vaiheessa vaihdoin mainia, ja nyt clearattu content sillä pitää sisällään ToC 10&25, ToC 10 hc faction championit sekä ICC25 1. quarter, +muutama yritys Rotfacella. Vanhan kiltani kanssa kun en päässyt raidilemaan kuin kerran viikossa (kolmesta mahdollisesta) ICC10 man on jäänyt Lord Marrowgarin kokoiseksi.
Aktiivisuus
Pystyn pelaamaan arkipäivisin koulusta tultuani kymmenen huonommalle puolelle asti. Mahdollisina esteinä pidän lukion koeviikkoja, sekä jokaviikkoisia pesäpalloharjoituksia. Näitä päiviä ovat Ke&Su. Mahdollisten esteiden takia saatan myös tulla sossuspotille, mikäli esteiden määrä on liian suuri.
Gear
Gearini on hieman huonotasoista verrattuna mahdolliseen, cloak vaihtuu frosteilla saatavaan, trinketit kaipaisivat upg, mutta muuten kaikki kunnossa. Kun joskus t10 2pc bonus tulee, vaihdan jonkun glypheistä elemental masteryyn.
Linkkiä: eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Darksorrow&cn=Zjugge
Account
Omani alusta loppuun asti
Tietokoneesta ja netistä
Koneen tehot riittävät pyörittämään 25maneja aivan hyvin, vaikka kone itsessään mikään tehomylly ei olekaan. Nettiyhteys on hyvä, dc-vaikeuksia ei ole. Koneesta sen verran että käyttöjärjestelmänä toimii Ubuntu 9.10 Linux-distro, oleellista tai ei.
Kavereita killassa
Subitren käy samaa lukiota, Dalavan on tuttu.
Ei minulla muuta, toivottavasti ei liian hätäiseen sutaistulta näytä, ATK-tunnilla tämän kun kirjoitin.
-Zjugge