Paikalla olevat käyttäjät | Yhteensä 20 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 20 Vierailijaa Ei Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 124 käyttäjää, tämä oli La Syys 21, 2024 9:01 am |
Viimeisimmät aiheet | » Fury warriorSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar » Hei me raidataan!To Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon » Natiainen Warior arms/tankMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti » MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti » PandaSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave » Social Member Nikólái 82lvl feral druidTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái » OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSAKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija » sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappiPe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e » Erikoismies, apply vähän myöhässä.Ke Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e |
-virta | |
|
| Nukermax - Firemaagi (X-realm) | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Nukeri Vierailija
| Aihe: Nukermax - Firemaagi (X-realm) Ma Maalis 29, 2010 4:30 pm | |
| Ikä: 18
IRL nimi: Max
Classi: Mage
Spekki: Ulduarista asti oon säätäny firenä, raid frosti offspekkinä. Arcanea en ole pahemmin tyypittänyt koko lisäosassa, ja nyt kun fire sai buffia meinaan pysyäkkin firenä kun tuntuu tekevän aika tuntuvasti lämää. Tarkemmin tuosta mun main spekistä,
Flame throwingia eli lisärangea en ottanu koska haluan Blast waven ja Dragon's breathin. Nuohan eivät normaaliin single target dps rotaatioon kuulu mutta niistä on apua aina välillä trashilla yms hengenpelastin-CC:nä raideissa ja ne on muutenkin kiva omistaa, eikä tuota lisärangea usein tarvitsisikaan. Muuten aika general tuo mun fire spekki.
Raidaushistoria: Aloitin noin TBC:n julkaisun aikoihin ja tuommoiset 9000+ tuntia(its over nine thousand!!!11) on tullut pelailtua ja raidikokemusta löytyy TBC:ssä Attumen the Huntsmanista Felmystiin(Warbear löytyy myös) ja WotLK:issa Sarth 3d:stä LK:n phase kolmoseen(ei LK:ta 10 manilla). Glory of the raideria ei löydy kun olin huonossa killassa niihin aikoihin mutta algalonit yms kaikki ulduar hardmodet, paitsi yoghurtti ilman watchereita 25 manilla löytyy, ja Ulduarista molemmat protodraket. ToC insanity 10 manilla on ja Mad skill 25:lla. ICC 10 manista myös Saurfangiin asti heroic modella.
Aktiivisuus: Ei pitäisi tulla ongelmia ehtiä joka raidiin paitsi satunnaisesti.
Edelliset killat ja miksi niistä lähdit/olet lähdössä: Aika monessa killassa on tullut oltua wowiuran aikana mitkä sitten lahosi alta. Viimeisen vuoden miinus 1 viikko olin Extendissä stormrage-realmilla, jossa raidasin aktiivisesti ja olin melkein aina hardmode groupeissa mukana yms ja tuli tehtyä tapoista videoitakin.
Mutta kävi niin että killan pomo päätti lopettaa wowin ja sen jälkeen se kilta sitten mureni. Suurin osa jäljelle jääneistä päätti sitten ottaa ilmaisen transferrin Vek'Nilashille perustamaan killan uudestaan eri nimellä(vanha oli varattu)ja seurasin itsekkin perässä kun olin muutenkin valmis transferraamaan lähiaikoina eikä se maksanut mitään/pistänyt paid transferria cooldownille.
Mutta olin jo furen/zidan/malen lähdettyä päättänyt myös transferrata tänne viimeistään cataclysmin launchin aikaan, halusin silloin vain mielummin olla vähän enemmän "hc" killassa ja pysyin extendissä. Nyt kun Extendin seuraaja The Betrayed huonon nimensä lisäksi on lähinnä casual tasolla progressissa ja suurin osa vanhoista hyvistä membereistä on eronnut, pelaisin mielummin suomalaisessa killassa vanhojen kavereiden kanssa. Vastarinnassa on myös minulle paremmat raidiajat, kun Extendissä ollessa piti unia leikata kovalla kädellä.
Geari: Varusteissa tietenkin parhaat enchantit ja kivet mitkä antaa parhaat määrät maagille tärkeitä statseja huomioiden slot boonukset yms tietenkin. Glyphit myös parhaat mitä fire maagille saa tällä hetkellä ymmärtääkseni.
Armory linkki: eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Vek%27nilash&cn=Nukermax
Onko account sinun omasi: Alusta asti ollut mun accountti eikä sitä ole kukaan muu ikinä käyttänyt.
Tietokone ja internetyhteys: Kone ihan riittävä 25 man raidailuun, tappeluitten frapsitteluun ja vaikka live streamaamiseen kaikki samalla (streamaus tosin saa latenssin ~300 asti joten en sitä yleensä käytä). Netti on 8/1mbps DNA:n adsl valitettavasti wlanin kautta kun ei ole oikein vaihtoehtoa, mutta ei se aiheuta yleensä DC:itä paitsi harvoin. Random kaatuilua tapahtuu myös harvoin.
Jotain speksejä:
Phenom II X4 920 kellotettu kolmeen gigaherziin 8800 GT kellotettu myös taajuuksia joku 15% mutta raideissa vähemmän ettei kaatuilisi sen takia. 2gt 1066mhz ddr2 muistia (hommaan varmaan kohta lisää) Windows 7 ultimate 64 bit
14k ja rapiat 3dmark 06:ssa (huono, mutta phenom920/8800gt:lle kova score :p )
Lisäksi löytyy Zepto-peliläppäri jolla sujuu 25 man raidit jotenkin pelattavasti, Pääkoneesta tuntuu hajoavan virtalähde noin kerran vuodessa...
UI:n yritän pitää mahd kevyenä ja pakollisten raid addoneiden lisäksi pääaddonit mitä käytän ovat Dominos, Moveanything, Quartz ja Skada(Recounttia kevyempi DPS mittari). UI tällä hetkellä tämän näköinen(ruma mutta toimiva): img88.imageshack.us/img88/6175/wowscrnshot032410215642.jpg
Onko kavereita killassa?: Bhalin, Malestormin ja Zidan eli Furen, Hyttytytön ja Nannan kanssa on tullu karazhan ajoista asti pelailtua siihen asti että transferrasivat tänne. Expaisti, Magitus ja Erge on myös ennestään tuttuja.
PvP:tä en ole viime aikoina paljoa pelaillut mutta joskus tulee satunnaisesti pelailtua alteilla. Ennen pelailin jonkun verran random BG:itä alteilla joten HK:ita yhteensä joku 120-150k tai jotain sinne päin.
Hand of A'dal löytyy (tosin kael tappo tuli vasta pugissa t6 aikoina) ja muita titteleitä kuten algalonin tapoista saadut, Crusader, Conqueror of ulduar ja muita, armorystä ne näkee. Purple protodrake myös löytyy world event acheista.
Suuren osan peliajasta olen myös käyttänyt alttien levuttamiseen gearaamiseen yms, tämmösiä löytyy mainin lisäks:
80 shamaani 80 warru 80 rogue 71 DK 70 palkku 70 druidi 70 hunu 59 priesti 58 DK(jo Laughing Skullilla mitä meinaan seuraavaksi levuttaa)
Extendissä ollessani tein myös videoita jostain tapoista, tuolta löytyy niitä jos kiinnostaa nähdä miten pelaan tai muuten vaan: youtube.com/user/madmax404
Niin ja IRL: Asun Raisiossa, opiskelen datanomiksi ja valmistun kesällä. |
| | | Nanna
Viestien lukumäärä : 70 Ikä : 45 Location : Naantali Registration date : 09.09.2009
| Aihe: Vs: Nukermax - Firemaagi (X-realm) Ma Maalis 29, 2010 4:49 pm | |
| WOOT max kiltaan ja nopeesti =) kauan se sit kesti et tulit mut parempi myöhään kun ei milloinkaan | |
| | | bhali
Viestien lukumäärä : 19 Ikä : 41 Location : nouste city Registration date : 15.09.2009
| Aihe: Vs: Nukermax - Firemaagi (X-realm) Ma Maalis 29, 2010 5:32 pm | |
| Joo tän kaverin kans on yks ikuisuus tulle raidattua , levutettua ja muutenki häröiltyä. Aplys ei lukenu mut se on oikeesti muija ja melkosen läski kaiken lisäksi , ei muuta. Kiltaan vaan. | |
| | | Nukeri Vierailija
| Aihe: Vs: Nukermax - Firemaagi (X-realm) Ma Maalis 29, 2010 5:45 pm | |
| hv bhali |
| | | Nanna
Viestien lukumäärä : 70 Ikä : 45 Location : Naantali Registration date : 09.09.2009
| Aihe: Vs: Nukermax - Firemaagi (X-realm) Ma Maalis 29, 2010 5:56 pm | |
| | |
| | | ponttinen
Viestien lukumäärä : 173 Ikä : 34 Location : kokemäki Registration date : 20.12.2007
| Aihe: Vs: Nukermax - Firemaagi (X-realm) Ti Maalis 30, 2010 2:47 pm | |
| | |
| | | hairytunk
Viestien lukumäärä : 281 Registration date : 14.07.2008
| Aihe: Vs: Nukermax - Firemaagi (X-realm) Ke Maalis 31, 2010 9:49 am | |
| kohtuu vähän muistia win 7 64 bittiselle ... koska siinäkin periaattessa on se minimi se 2gb | |
| | | hairytunk
Viestien lukumäärä : 281 Registration date : 14.07.2008
| Aihe: Vs: Nukermax - Firemaagi (X-realm) Ke Maalis 31, 2010 9:49 am | |
| - bhali kirjoitti:
- Joo tän kaverin kans on yks ikuisuus tulle raidattua , levutettua ja muutenki häröiltyä. Aplys ei lukenu mut se on oikeesti muija ja melkosen läski kaiken lisäksi , ei muuta. Kiltaan vaan.
bhali tietää pics or ! | |
| | | Expie
Viestien lukumäärä : 25 Ikä : 41 Location : Nousiainen Registration date : 05.01.2010
| Aihe: Vs: Nukermax - Firemaagi (X-realm) Ke Maalis 31, 2010 9:58 am | |
| maxmaxmaxmax, tervetulova | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Nukermax - Firemaagi (X-realm) | |
| |
| | | | Nukermax - Firemaagi (X-realm) | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |