Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 16 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 16 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 124 käyttäjää, tämä oli La Syys 21, 2024 9:01 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
Arcane Mage nimeltänsä Eirv I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
Arcane Mage nimeltänsä Eirv I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
Arcane Mage nimeltänsä Eirv I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Arcane Mage nimeltänsä Eirv I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
Arcane Mage nimeltänsä Eirv I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólái 82lvl feral druid
Arcane Mage nimeltänsä Eirv I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólái

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
Arcane Mage nimeltänsä Eirv I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
Arcane Mage nimeltänsä Eirv I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
Arcane Mage nimeltänsä Eirv I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

Arcane Mage nimeltänsä Eirv

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Eirv
Vierailija

Arcane Mage nimeltänsä Eirv Empty
ViestiAihe: Arcane Mage nimeltänsä Eirv   Arcane Mage nimeltänsä Eirv I_icon_minitimeSu Toukokuu 30, 2010 2:06 am

Perustietoja minusta:

Ville niminen miehenalku Lapista, Savukoskelta ja ikää on mittarissa 17. Käyn lukion ensimmäistä luokkaa ja keskiarvoni on 8.5.
Harrastan paljon liikuntaa ja seuraan sitä myös mahdollisimman paljon televisiosta.
Account on minun ikioma,enkä ole sitä koskaan kenenkään kanssa jakanut. Joskus tosin olen antanut kaverin pelata kun itse olen hääräillyt taustalla jotain omaa. Mainittakoon myös, että altteinani toimivat hunter,paladin ja dk. PvP:ä en harrasta.

Hahmoni:

Hahmona minulla toimii Undead mage, jonka spec on arcane. Kahta specciä en siis omaa. Specin pitäisi olla suht hyvässä kuosissa. Magea aloitin pelaamaan vasta WotLK:ssa, mutta tästäkin huolimatta tiedän suurimman osan miten tätä classia kuuluu käyttää.

Raidaushistoriani:

Wowin pelaamisen aloitin kun pelin julkaisusta oli kulunut n. 2 kuukautta. Tällöin olin 12-vuotias mutta se ei menoa haitannut ja tulostakin näkyi. MC clear, ZG clear ja Onyxia's Lair clear. Muutamia yrityksia myös BWL:ssa.
TBC:ssa Karazhan clear, ZA clear, Gruul's Lair clear, Magtheridon's Lair clear, SSC:ssa, TK:ssa ja AQ:ssa muutamia yksittäisiä bossikaatoja.
WotLK:ssa on tullut clearattua Naxxramas 10/25, VoA 10/25, EoE 10/25, Onyxia's Lair 25, TotGC 10/25, OS+3d 10/25, ICC 10 4/12 josta Gunship heroiccina, ICC 25 6/12 josta Gunship heroiccina, Ulduarissa yksittäisiä bossikaatoja.

Aktiivisuus:

18:00-22:00 on juuri sopiva aika minulle, kun töistä olen päässyt ja otan rennosti. Sählyä tai jalkapalloa käyn kuitenkin pelaamassa n. 2 kertaa viikossa. Vapaaottelua saatan alkaa harrastamaan, mutta niille ei ole tiukkaa aikataulua. Harrastan myös Judoa, joka on 18:00- 19:30, mutta kesäisin sitä ei ole. Muuten olen kyllä valmis raidaamaan. Viikonpäivät sopivat hyvin, mutta joskus tulee toki viikonloppuisin otettua kuningas alkoholiakin kaveriseurassa.

Kiltahistoria:

Vanillassa olin muutamassa kansainvälisessä raidikillassa ja pidin pystyssä myös omaa kiltaa, jonka kanssa saimme clearattua ZG:in. Killoista lähdin disbandin taikka migraten takia
TBC:ssa kuuluin muutamaan kansainväliseen raidikiltaan, joissa kuuluin vakituisiin raidaajiin. Killoista lähdin samoista syistä kuin Vanillassa.
WotLK:ssa ainoa raidikiltani on ollut MIGHTY ZULU NATiON, joka on nyt kuitenkin murenemassa.

Gearini:

Glypheinä minulla on Glyph of Arcane Missiles, mikä antaa 25% Critical damagea Arcane Missileille, Glyph of Molten Armor, mikä antaa lisää crittiä, Glyph of Slow Fall, mikä on hyvä bossencountereissa, jotka heittävät ilmaan sekä Glyph of Arcane Blast, mikä parantaa Arcane Blastin buffia. Enchantteja minulla ei ole kaikissa itemeissä rahapulan ja paremman gearin saamisen takia. Silmään voivat pistää pvp housut, mutta ne olivat paremmat kuin edelliseni ja ovat tähänkin mennessä olleet stateiltaan paremmat kuin mitä eteen on tippunut. Gemien pitäisi olla oikein. Sp, Sp+haste ja pakolliset siniset gemit metaan.
eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&cn=Eirv

Tietokoneeni:

Tietokoneeni on hiukan vanhempaa mallia, mutta hyvin se tuntuu toimivan. Omaa modeemia kulutan ja internetin nopeus on 8 megaa. Pelaan pienimmillä mahdollisilla grafiikkatehosteilla, jottei WoWin peluu kärsi. Joskus raidatessa minulla on pientä lagia, mutta se kyllä korjaantuu kun sulkee muut turhat ohjelmat taustalta.

Lopuksi vielä lisätietoa:

Killasta tiedän Hadrianin, jonka kanssa olen raidannut ICC25 ja ICC10. Myös MZN:sta muuttaneet naamat ovat tuttuja.
Seurustelen tällä hetkellä ja yhdessä on aikaa vietetty 9 kuukautta, tyttöystävä asuu Paimiossa. Lisätään vielä noihin harrastuksiin metsästys, kalastus ja lumilautailu.

Mainittakoon vielä tyttöystävä C-kupin rinnat

Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
T_u_m_e
Ohviseeri
Ohviseeri
T_u_m_e

Viestien lukumäärä : 548
Registration date : 18.01.2008

ViestiAihe: Vs: Arcane Mage nimeltänsä Eirv   Arcane Mage nimeltänsä Eirv I_icon_minitimeSu Toukokuu 30, 2010 1:03 pm

TISSIT (pics please!) cheers
Eirv
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Arcane Mage nimeltänsä Eirv   Arcane Mage nimeltänsä Eirv I_icon_minitimeSu Toukokuu 30, 2010 10:04 pm

kuvia ei valitettavasti heru : (
Eirv
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Arcane Mage nimeltänsä Eirv   Arcane Mage nimeltänsä Eirv I_icon_minitimeSu Toukokuu 30, 2010 11:31 pm

Olen näköjään sijottanu tuon AQ:n TBC:n Vanillan sijaan..
Pastimon
Trolls be flippin' out mon
Pastimon

Viestien lukumäärä : 196
Registration date : 02.01.2008

ViestiAihe: Vs: Arcane Mage nimeltänsä Eirv   Arcane Mage nimeltänsä Eirv I_icon_minitimeTi Kesä 01, 2010 1:28 pm

Hei Eirv,
Kiitoksia applystä.

Gearista sen verran että tuolla ei vielä ICC25 HC mennä.
Chanttien puuttuminen rahapulan vuoksi. Hmm... Miksei sitä rahaa voi grindata?
Tämä ei taida olla mainisi?

2 todella aktiivista ja 1 melkein yhtä aktiivinen maagi raidaavassa kokoonpanossa atm.
Eirv
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Arcane Mage nimeltänsä Eirv   Arcane Mage nimeltänsä Eirv I_icon_minitimeTi Kesä 01, 2010 1:53 pm

Taisi olla kieltävä vastaus?
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Arcane Mage nimeltänsä Eirv   Arcane Mage nimeltänsä Eirv I_icon_minitime

Arcane Mage nimeltänsä Eirv
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Murrukka arcane mage
» Arcane Mage Valtion Rautateille?
» Liyinia - Arcane mage (x-realm)
» Fistan - Arcane mage (raid)
» Nemezzis Arcane Mage Sossuslot

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa