Perustietoja minusta:
Ville niminen miehenalku Lapista, Savukoskelta ja ikää on mittarissa 17. Käyn lukion ensimmäistä luokkaa ja keskiarvoni on 8.5.
Harrastan paljon liikuntaa ja seuraan sitä myös mahdollisimman paljon televisiosta.
Account on minun ikioma,enkä ole sitä koskaan kenenkään kanssa jakanut. Joskus tosin olen antanut kaverin pelata kun itse olen hääräillyt taustalla jotain omaa. Mainittakoon myös, että altteinani toimivat hunter,paladin ja dk. PvP:ä en harrasta.
Hahmoni:Hahmona minulla toimii Undead mage, jonka spec on arcane. Kahta specciä en siis omaa. Specin pitäisi olla suht hyvässä kuosissa. Magea aloitin pelaamaan vasta WotLK:ssa, mutta tästäkin huolimatta tiedän suurimman osan miten tätä classia kuuluu käyttää.
Raidaushistoriani:Wowin pelaamisen aloitin kun pelin julkaisusta oli kulunut n. 2 kuukautta. Tällöin olin 12-vuotias mutta se ei menoa haitannut ja tulostakin näkyi. MC clear, ZG clear ja Onyxia's Lair clear. Muutamia yrityksia myös BWL:ssa.
TBC:ssa Karazhan clear, ZA clear, Gruul's Lair clear, Magtheridon's Lair clear, SSC:ssa, TK:ssa ja AQ:ssa muutamia yksittäisiä bossikaatoja.
WotLK:ssa on tullut clearattua Naxxramas 10/25, VoA 10/25, EoE 10/25, Onyxia's Lair 25, TotGC 10/25, OS+3d 10/25, ICC 10 4/12 josta Gunship heroiccina, ICC 25 6/12 josta Gunship heroiccina, Ulduarissa yksittäisiä bossikaatoja.
Aktiivisuus:18:00-22:00 on juuri sopiva aika minulle, kun töistä olen päässyt ja otan rennosti. Sählyä tai jalkapalloa käyn kuitenkin pelaamassa n. 2 kertaa viikossa. Vapaaottelua saatan alkaa harrastamaan, mutta niille ei ole tiukkaa aikataulua. Harrastan myös Judoa, joka on 18:00- 19:30, mutta kesäisin sitä ei ole. Muuten olen kyllä valmis raidaamaan. Viikonpäivät sopivat hyvin, mutta joskus tulee toki viikonloppuisin otettua kuningas alkoholiakin kaveriseurassa.
Kiltahistoria:
Vanillassa olin muutamassa kansainvälisessä raidikillassa ja pidin pystyssä myös omaa kiltaa, jonka kanssa saimme clearattua ZG:in. Killoista lähdin disbandin taikka migraten takia
TBC:ssa kuuluin muutamaan kansainväliseen raidikiltaan, joissa kuuluin vakituisiin raidaajiin. Killoista lähdin samoista syistä kuin Vanillassa.
WotLK:ssa ainoa raidikiltani on ollut MIGHTY ZULU NATiON, joka on nyt kuitenkin murenemassa.
Gearini:Glypheinä minulla on Glyph of Arcane Missiles, mikä antaa 25% Critical damagea Arcane Missileille, Glyph of Molten Armor, mikä antaa lisää crittiä, Glyph of Slow Fall, mikä on hyvä bossencountereissa, jotka heittävät ilmaan sekä Glyph of Arcane Blast, mikä parantaa Arcane Blastin buffia. Enchantteja minulla ei ole kaikissa itemeissä rahapulan ja paremman gearin saamisen takia. Silmään voivat pistää pvp housut, mutta ne olivat paremmat kuin edelliseni ja ovat tähänkin mennessä olleet stateiltaan paremmat kuin mitä eteen on tippunut. Gemien pitäisi olla oikein. Sp, Sp+haste ja pakolliset siniset gemit metaan.
eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&cn=Eirv
Tietokoneeni:Tietokoneeni on hiukan vanhempaa mallia, mutta hyvin se tuntuu toimivan. Omaa modeemia kulutan ja internetin nopeus on 8 megaa. Pelaan pienimmillä mahdollisilla grafiikkatehosteilla, jottei WoWin peluu kärsi. Joskus raidatessa minulla on pientä lagia, mutta se kyllä korjaantuu kun sulkee muut turhat ohjelmat taustalta.
Lopuksi vielä lisätietoa: Killasta tiedän Hadrianin, jonka kanssa olen raidannut ICC25 ja ICC10. Myös MZN:sta muuttaneet naamat ovat tuttuja.
Seurustelen tällä hetkellä ja yhdessä on aikaa vietetty 9 kuukautta, tyttöystävä asuu Paimiossa. Lisätään vielä noihin harrastuksiin metsästys, kalastus ja lumilautailu.
Mainittakoon vielä tyttöystävä C-kupin rinnat