Vastarinta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 37 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 37 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 124 käyttäjää, tämä oli La Syys 21, 2024 9:01 am
Viimeisimmät aiheet
» Fury warrior
Šamién Holy priisu I_icon_minitimeSu Joulu 09, 2012 11:30 pm kirjoittaja Drenar

» Hei me raidataan!
Šamién Holy priisu I_icon_minitimeTo Marras 15, 2012 9:16 am kirjoittaja Pastimon

» Natiainen Warior arms/tank
Šamién Holy priisu I_icon_minitimeMa Loka 22, 2012 2:32 pm kirjoittaja Andretti

» MOTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Šamién Holy priisu I_icon_minitimeTo Loka 11, 2012 6:37 pm kirjoittaja basisti

» Panda
Šamién Holy priisu I_icon_minitimeSu Syys 30, 2012 3:39 pm kirjoittaja Pave

» Social Member Nikólįi 82lvl feral druid
Šamién Holy priisu I_icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 6:58 pm kirjoittaja Nikólįi

» OOTAN VAIKKA OLEN RANDOM GULDISSA
Šamién Holy priisu I_icon_minitimeKe Marras 30, 2011 7:10 pm kirjoittaja Vierailija

» sossu memberi, varjokaarina lvl83 shadowpappi
Šamién Holy priisu I_icon_minitimePe Marras 11, 2011 8:39 pm kirjoittaja T_u_m_e

» Erikoismies, apply vähän myöhässä.
Šamién Holy priisu I_icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:16 pm kirjoittaja T_u_m_e

Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku
Navigointi
 Portaali
 Päävalikko
 Käyttäjälista
 Käyttäjätiedot
 FAQ
 Haku

Šamién Holy priisu

Siirry alas 
+2
Nanna
Takéshi
6 posters
KirjoittajaViesti
Dami123
Vierailija

Šamién Holy priisu Empty
ViestiAihe: Šamién Holy priisu   Šamién Holy priisu I_icon_minitimeKe Joulu 09, 2009 12:43 am

Tervepä terve.

Alotetaampa nyt vaikka vähän selventämällä tätä applyä.. Eli siis en ole hakemassa kiltaan koska olen tällä hetkellä Gnome Pest Control Incissä josta en killan sisäisen, loistavan ilmapiirin sekä erityisesti siellä olevien kavereiden takia halua lähteä mutta raidaaminen kuumottaa ja hiilerit teille kuulemma kelpaisi. Smile

Itselläni GPCI:ssä ei ole tällä hetkellä raidispottia koska minulla oli pientä sähellystä tuossa ennen 3.2. patchin saapumista ja olin sitten pari kuukautta pelaamatta, (raidispotin puuttuminen ei siis liity mitenkään ongelmiin pelillisesti tai pelin sisällä), ja GPCI joutui sitten rekrytoimaan minulle korvaavan priestin. Tästä aiheutuen killalla on jo niin monta hyvägearista, aktiivista priestiä että tilaa ei yksinkertaisesti ole ja itselläni alkais contentin clearaus kuumottaa varsinkin kun 3.3. tekee tulojaan.

Ja vielä selventääkseni: Vaikka olisinkin toisessa killassa, raidaisin teidän JA VAIN TEIDÄN kanssa sillon kun kiltanne raidaa. Jos se ottaa sydämmestä ja pääsee kyyneliä, niin sanokaa vaan. Ihan ymmärrettäväähän se on. Wink Enkä tosiaan ole mikään lootwhore, että ei pelkoa semmosesta: "Tulin hakeen epixit, turha kysellä raidaamaan ku en oo tulossa." -meiningistä.

Sitten itse applyyn..

Charru: Šamién
Rotu: Undead
Luokka: Pappi \o/
Mainspec: Holy (14/57/0)
Offspec: Shadow (atm PvP mutta gearia tähänkin löytyy, tosin rotaatiota en ole testannut..)
Proffut: Jewelcrafting (450) ja Herbalism (450)

Vähän musta itestä:

Nimi ois Janne ja ikää 19, tammikuussa 20. Asustelen tääl Kokkolassa länsirannikolla abauttiarallaa Oulun ja Vaasan välissä. Tällä hetkellä opiskelen ammattilukiossa, tosin en koviin aktiivisesti siellä käy. Very Happy Nykyään en enään seurustelekaan ja oikeastaan ainoa harrastus jota ei voi siirtää / skipata on paikallisen B-tyttöjen salibandyjoukkueen valmentaminen (2's valmentaja tosin). WoW :ia on tullut pelattua jokseenkin pari vuotta, TBC:n alussa aktiivisesti toisella priestillä ja sittemmin tauon jälkeen aktiivisesti nykyisellä priestillä joka on siis veljeni vanha (sain tämän 60 levuisena) ukko Vanillan ajoilta.
Olen persoonana aika 'mukiinmenevä'. Tulen toimeen, ja useimmiten ystävystynkin, helposti henkilön kuin henkilön kanssa ja en ole mikään draamakuningatar eli ei tule mitään ylimääräistä pelleilyä. Pelaan wowia niin kauan kuin koen että se on mukavaa, kun hupi on ohi.. Wowin pelaaminen loppuu. Kestän kovempaakin pään aukomista ilman mitää rei'än repimistä ja kun kommenttia tulee, pyrin ottamaan opikseni. Tosin, jos mua onnistuu provosoimaan niin vittuilen kyllä takaisin, eikä jää pakosti ihan samaan mittakaavaankaan. Razz

Wowiin liittyvää härpäkettä:

Eli siis, kuten aiemmin mainitsin ni tätä on jonkinaikaa pelattu. En muista Damin pelitunteja, enkä vielä jaksa logata katsomaankaan. Niistä on noin 75% omia ja loput veljen aikoinaan pelaamia.

Armory:

Talentspecci Damilla on semmonen mistä itse pidän. Holy priesteillä ei paljoo muuten ole tweakattavaa kuin renewin (Imp. Renew ja Empowered Renew) ja parin muun pikkujutun muuttelussa. Vaihtoehtoisesti vois mennä syvemmälle disc -talentteihin mutta kokemuksesta voin sanoa ettei siellä pääse mihinkään tarpeeksi vahvaan talenttiin käsiksi että se olisi kannattavaa. Dumppasin 1/2 Body & Souliin sen takia että sillä on käyttönsä niin tietyissä bosseissa kuten Vezaxissa kuin sijoittumisessa raidin aikanakin. Gearista voin sanoa sen verran että koska holy priestit ovat aika pitkälti PoH / CoH spämmijöitä nykyään nii hasteprio on aika korkealla itellä. Kuten armorystä näkyy, jossei ole sattumoisin vaihtunu PvP-gearin puolelle kun kattelette tätä, niin sitä löytyy n. 780+ unbuffed. Geari on kasattu aikalailla parhaista paloista joihin olen päässyt käsiksi. Trinkettejä on noiden päälläolevien lisäksi vaikka muille jakaa, mutta koen saavani noista käyttämistäni tällä hetkellä suurimman hyödyn irti.

Dami on siis maini ja ainoa 80 levelinen jota omistan. Rogue, warlock, hunter ja mage ovat levutuksessa. Rogue atm 62, Warlock 31 tai 32, hunter 23 ja mage 19. Recruit-a-Friend on hieno asia. Wink Olen siis laiska levuttaja, mutta kyl nuo aikanaan kiipee kaikki sinne 80, tai 85 jos Cataclysm kerkee ennen sitä jo tulla. Razz

Damin proffut, joista herbalism on aika kyseenalainen, ovat minkälaiset ovat koska tarvitsin professionin joka boostaisi raidperformancee ja jolla olisi käyttönsä PvP:ssä sekä sen lisäksi moneymaking proffun. Tykkään farmailla herbejä kun on tylsää, eli sopii mulle hyvin.

Achejahan näkee tuolta armorystä ja jos jotain jää mainitsematta niin ne sieltä kyllä löytää mutta tässä hieman progressista:

Ensimmäinen priesti TBC aikana (nimeltään Sweet):

Kaikki TBC raidit Mount Hyjaliin asti clear, Kael ja Vashj mukaanlukien. Sen jälkeen lopetin sillä pelaamisen eli sen pidemmälle ei ole menty. Ukko on aikanaan myyty, ja ei ole hajuakaan että onko sitä edes enään olemassa.

Damien:

En kauheesti Damilla raidaillu TBC aikana muuten kuin nämä pari perus raidia. Olin aika inactive kun ei ollut kiltaa, enkä semmoista jaksanut hommatakaan. Enimmäkseen tuli vedettyä BG:itä kavereiden kanssa silloisella realmilla. Perusraideilla tarkoitan siis: Karazhan, Maggy, Gruul, Zul'Aman ja SSC/TK käytiin pyörähtämäs pre-nerf patch.

WotLK:

T7

Obsidian Sanctum 10/25 Clear. +3D molemmissa.
Naxxramas 10/25 Clear. Immortal ja pari muuta achievementtia puuttuu.. Missasin runin (kyynel).
Malygos 10/25 Clear.

T8

Ulduar 10/25 Clear. 10man hardmodet Freyaan asti tehty. Freyan hardmoden missasin. Ennenkuin pidin taukoa niin Mimiron 10man HM jäi jonnekkin P3/P4. Jouduin lopettamaan sinä iltana aikaisin menojen takia, niin sitten sitä ei ikinä tullut downittua. 25man hardmodeja jäi näkemättä sen paussin takia.

T9

Trial of the Crusader 10/25 clear. Hardmodeja en ole päässyt koittamaan kun ei ole mitään aikataulua oikein niin en ole sitten oikein ollut paikalla oikeaan aikaan.

Siinäpä taisikin olla aikalailla kaikki tähdellinen.. Sen verran voisin sanoa vielä että ventit ym. tarpeelliset löytyy ja olen aina valmis tekemään oman osani siihen että raidi toimisi ja kaikki olisi kunnossa, vaikka se sitten tarkoittaisi sitä että pitäis kattoa shadow rotationi kuntoon ja käydä kesken raidin vaihtamassa talentit + glyphit. Ilman ruokabuffeja ja flaskia/elixirejä ei mielestäni raidiin ikinä ole asiaa. Odotan vaan killan raidiporukalta tasapuolista kohtelua, kunnollista asennetta ja yritystä. Smile

Tähän viel loppuun pitää todeta pari asiaa.. Samanmuotoinen apply on toisen killan, eli siis Mighty Zulu Nationin sivuilla (kaveri pelaa kyseisessä killassa ja siten oon heidän irc-kanavallaankin.) koska halu päästä vihdoin taas raidaamaan on kova ja jollei nyt ala jotain raidiporukkaa löytyä ni alkaa vähitellen tää WotLK QQ PvP -kura olemaan meikäläiselle. Tykkään PvP:tä vetää kaveriporukalla - erityisesti BG:itä - mutta Arena ei koskaan ole ollut mikään lempipaikka, vaikka kyllä sielläki on pyöritty. MZN suunnalta ei vielä ole tullut vastausta ja oma kantani tähän on että se joka ensin ilmaisee kiinnostuksensa saapi meikäläisen haisemaan raideihinsa ja trollailemaan ventriloonsa, mikäli tosiaan tämä toisessa killassa sijaitseminen ei häiritse. Smile

Kiitos.. Ja nam.
Takaisin alkuun Siirry alas
Takéshi

Takéshi

Viestien lukumäärä : 69
Ikä : 33
Registration date : 11.02.2009

Šamién Holy priisu Empty
ViestiAihe: Vs: Šamién Holy priisu   Šamién Holy priisu I_icon_minitimeKe Joulu 09, 2009 5:46 am

I SEE SUM TXT IN HERE.

ja jopa luin kaiken, vaiks oliki aika TL;DR matskua, mut en tiiä ite ainakin toivottaisin tervetulleeks ilomielin. opettelet sen shadowpriestin salat viel ni veikkaan et olis söpöä dpsiä ku meil noit rangedei uupuuu :p

EDIT1: Onpa porukka negatiivist : D
EDIT2: mut imo kiltaa ja katotaa kaua jaksaa istuu raideis nii et muut vie lootit nokan edes ku ei oo killasta, kyl se routa porsaan kiltaan ajaa :p

-Hepsś

Viimeinen muokkaaja, Takéshi pvm Ke Joulu 09, 2009 7:56 am, muokattu 2 kertaa
Nanna

Nanna

Viestien lukumäärä : 70
Ikä : 45
Registration date : 09.09.2009

Šamién Holy priisu Empty
ViestiAihe: Vs: Šamién Holy priisu   Šamién Holy priisu I_icon_minitimeKe Joulu 09, 2009 5:52 am

No huh voiko tätä oikeesti ottaa edes tosissaan?
Mä en oo eläissäni nähnyt mitään näin Röyhkeetä. Applytä toiseen kiltaan vaan ns raidaamaan. korjaan "useampaan" kiltaan saman aikaisesti. ARGH mun mielipiden on ehdottomasti EI tänne tommosia pelaajia. Joo joo en "mä" mikään lootwhore oo muuten vaan haluun tulla teidän raideille keräilee epixii.
NO NO NO
T_u_m_e
Ohviseeri
Ohviseeri
T_u_m_e

Viestien lukumäärä : 548
Registration date : 18.01.2008

Šamién Holy priisu Empty
ViestiAihe: Vs: Šamién Holy priisu   Šamién Holy priisu I_icon_minitimeKe Joulu 09, 2009 6:24 am

Joo, samalla linjalla Nannan kanssa. Iso ehdoton EI. Mä en näe tässä kyllä mitään syytä miks otettas raideille edes mukaan... Olen häkeltynyt Shocked Shocked Shocked

Toivottavasti sieltä tulee joku kauniimpi ja statukset omaava kertomaan viimeisen sanansa (toivon sen jatkavan meidän kahden linjaa tässä)

ps. Nothing personal santa
Pastimon
Trolls be flippin' out mon
Pastimon

Viestien lukumäärä : 196
Registration date : 02.01.2008

Šamién Holy priisu Empty
ViestiAihe: Vs: Šamién Holy priisu   Šamién Holy priisu I_icon_minitimeKe Joulu 09, 2009 7:20 am

Lainaus :
en ole hakemassa kiltaan koska olen tällä hetkellä Gnome Pest Control Incissä josta en killan sisäisen, loistavan ilmapiirin sekä erityisesti siellä olevien kavereiden takia halua lähteä
There is a first time for everything...

Raideissa loottien priot määrittyy rankkien perusteella.

no rank = no lewts

Sitten kun olet valmis jättämään nykyisen kiltasi niin katsotaan uudestaan.
(tai ehkäpä saat kickiä gpci:stä koska applyyt useampaankin kiltaan realmilla, tai siis et applyy Very Happy)
Dami123
Vierailija

Šamién Holy priisu Empty
ViestiAihe: Jopas   Šamién Holy priisu I_icon_minitimeKe Joulu 09, 2009 11:32 am

Ajatuksenani lähinnä oli että tulisin raideihin mukaan, ja hoitaisin hommani. Sitten kun muut ovat loottinsa saaneet, tai koette että olen epixini ansainnut, voisitte yhteismielin antaa minulle sen palan jonka tarvitsen. En siis ole ajatellutkaan mitään meininkiä että tulen teidän raideihinne ja sitten yllättäen epixejä sataa taivaalta. Veikkaan että teilläkin menee aika paljon kamaa denchattavaksi ja jos kerran hiiluja/ranged dpsää puuttuu niin ottakaa mut pariks runiks mukaan testailee. Pitäkää lootit itellänne sitten jos siltä tuntuu. Raidaaminen mua kiinnostaa, ei epixit.
Umba
Fake postaaja :D
Umba

Viestien lukumäärä : 635
Registration date : 10.12.2007

Šamién Holy priisu Empty
ViestiAihe: Vs: Šamién Holy priisu   Šamién Holy priisu I_icon_minitimeKe Joulu 09, 2009 11:35 am

En tajunnu pointtia, siis et ole quittaamassa GPCI:stä ja tulisit silti raidaa mein kanssa.

Hyvää huomenta vaan kaikil, patchin lataaminen sujuu hitaasti mutta hitaasti.
Dami123
Vierailija

Šamién Holy priisu Empty
ViestiAihe: Vs: Šamién Holy priisu   Šamién Holy priisu I_icon_minitimeKe Joulu 09, 2009 11:37 am

Ja unohdimpa tuohon äsköiseen lisätä että olen ennen mitään applyamista jutellut ensin oman kiltani officereiden kanssa ja sen jälkeen vähintään yhden sen killan mahd. korkea rankkisen jäsenen kanssa johon olen applya tekemässä..
Umba
Umba

Viestien lukumäärä : 635
Registration date : 10.12.2007

Šamién Holy priisu Empty
ViestiAihe: Vs: Šamién Holy priisu   Šamién Holy priisu I_icon_minitimeKe Joulu 09, 2009 1:24 pm

Siis, Juttelit mun kanssa eilen mut et mun mielestä(?) maininnut sanaakaan että olisit Gnome Pest Control Inc-killan riveista raidaamassa meidän kanssa. Healut kyllä kelpais mut kylmästi laitat vaan quitit GPCI ja tuut raidaa mein kanssa. Jollei meno miellytä niin voithan sä varmaan palata GPCI:n riveihin. Tiiä sit.
Dami123
Vierailija

Šamién Holy priisu Empty
ViestiAihe: Vs: Šamién Holy priisu   Šamién Holy priisu I_icon_minitimeKe Joulu 09, 2009 1:47 pm

Kyllä mä mainitsin siitä että tulisin vain raidaamaan, mutta eipä sillä merkitystä. Pitääpä nyt sitten katsoa mitä teen jossei tämmönen järjestely sovi alkuunkaan. Palataan astialle myöhemmin, ehkä. Smile

Ilmotella saa jos tuntuu siltä että hiilulle on tarvetta. Levuttelen alttia Bloodfeatherilla huvikseni, mutta olen kyl Damienilla vähän väliä onlinessä. Smile
windigo

windigo

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 34
Registration date : 05.12.2007

Šamién Holy priisu Empty
ViestiAihe: Vs: Šamién Holy priisu   Šamién Holy priisu I_icon_minitimeLa Joulu 12, 2009 8:17 pm

No nyt löyty muo sekavampi kaveri!
+50 achievement points Very Happy Very Happy
Sponsored content

Šamién Holy priisu Empty
ViestiAihe: Vs: Šamién Holy priisu   Šamién Holy priisu I_icon_minitime

Šamién Holy priisu
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-